    From: "Gabi" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew ze zlym adresem
    Date: Tue, 6 Jul 2004 22:02:04 +0200

    Użytkownik "Jerry vel Szkodnik" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns951EAFC1D9013Jerry@127.0.0.1...
    > Jarek Andrzejewski naklikał posta o treści następującej:
    > [...]
    >
    > dziękuję za wsparcie, bo normalnie zaczynałem wierzyc, że bredzę
    > ;)
    > Pozdrawiam
    > Jerry vel Szkodnik

    No to jeszce ode mnie wsparcie w calej okazalosci:)) Sledze ten watek i moje
    zdanie zgadza sie w 100% z Waszym (tzna Jerry vel Szkodnik i Jarek
    Andrzejewski). Bronicie rozsadku:)
    Nie bede powtarzal Waszych argumentow i racji. Podam tylko pewien przyklad z
    zycia wziety.
    Dostalem ostatnio przelew za program, ktory sprzedaje na Allegro.
    Nadawca przelewu: imie i nazwisko kupujacego
    Odbiorca: moje imie i nazwisko
    Tytul wplaty: za program

    Powiem jedno - ten ktos kto przyjal ten przelew to ostatni osiol. Ciekawe
    jak ja mam wyslac teraz komus kto mi zaplacil ten program. Na jaki adres???
    Bo jedyne co znam z tresci przelewu o imie i nazwisko nadawcy.
    Interweniowalem w banku w ktorym nadano przelew, ale mnie zbyli najogolniej
    mowiac. Podalem im o jaki przelwe chodzi, z jakiego dnia, kto wplacil, ajki
    tytul wplaty i jedyne co to poprosilem zeby sie skontaktowali z ta osoba
    jesli moga (no bo jesli to klient ich banku to moze go znaja). Ale tym
    sposobem sie nie udalo. Ja nawet nie mam komu zwrocic tych pieniedzy. I czy
    ktos chce wierzyc czy nie, naprawde fatalnie sie czuje ze swiadomoscia ze
    dostalem pieniadze a kupujacy nie dostal tego czego chcial. Pewnie teraz
    pomstuje ile sie da. I wymysla mi od %$%^^. Taka sytuacja by sie nie
    zdarzyla gdyby trzeba bylo podawac adres wplacajacego i odbiorcy i gdyby
    byla lepsza weryfikacja danych.
    Pozdrawiam
    Gabi
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=84618