  • Data: 2004-07-06 21:27:00
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: "Gabi" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:ccf23l$kbp$2@sunflower.man.poznan.pl...
    > Gabi <z...@p...fm> wrote:
    > A od kiedy w formatce ELIXIR jest pole na e-mail?
    > Bo chyba nie wysyłasz programów płacą poczcie polskiej skoro można
    > e-mailem?
    Nie ma pola na email, ale mozna go wpisac w pole "tytlem". Oczywiscie ten
    kto dokonal przelewu nie wpisal tego info.
    Ale przeciez gdyby w polu nadawca wpisal swoj adres, to bym mu nagral to na
    plytke i wyslal poczta polska.
    No bo co innego by mi zostalo?
    Ja oczywiscie wysylam program emailem ale tu by mi pozostalo tylko wyslanie
    dyskietki ew. CD w liscie

    > Poza tym do tego służy pole tytuł. I tam nadawca powinień wpisać
    > wszelkie informacje jakie mogą być potrzebne odbiorcy do zrealizowania
    > zlecenia, jeśli oczywiście przelew w ogóle związany jest z jakimś
    > zleceniem.
    Zgadza sie. Ale jest tez pole "nadawca" i tam musza byc wpisane wszystkie
    dane dotyczace nadawcy lacznie z adresem. Bo pozniej sie robia jakies dziwne
    rzeczy. Vide - moj przyklad.
    Skoro ja dostalem okoo 100 przelewow i kazda z osob ktora do mnie wyslala
    pieniadze wpisywala dane adresowe, to czemu ten jeden tego nie zrobil?
    Bo nie pomyslal... ehh..

    > Jak to nie masz jak zwrócić? Odesłać na numer konta skąd przyszedł.
    Odpowiedz w poscie ponizej. Pozwolilem tam odpowiedziec na to pytanie, bo
    juz kilka osob je zadalo. Wiec odpowiedz ze tak powiem "grupowa" :)
    Chce tylko zwrocic uwage na to, ze zadajac pytanie "to czemu nie zwrociles"
    oddalamy sie od pierwotnego watku dyskusji.
    A dotyczyl on nie tego czy ktos ma zwracac przelew, czy nie, tylko o dane
    nadawcy przelewu.

    Pozdrawiam
    Gabriel