eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej? › Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej? Rekamacja
    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej? Rekamacja
    Date: Thu, 8 Jan 2004 19:00:15 +0100

    8 Jan 2004 15:52:04 +0100, na pl.biznes.banki, Uran w wiadomości
    <news:636d.00000940.3ffd6e94@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Tylko ja wpadłem na pomysł zeby płacic z mBanku i jak sie okazuje bład!

    Nie wierzę, że to mBank zawalił. Przelew zaginął albo w Pekao SA, albo u
    dealera.
    Zażądaj od dealera oświadczenia na piśmie, że przelew nie wpłynął. Gdyby
    się wzbraniał, to niech wydaje samochód! Albo jedno, albo drugie.
    Jeśli sprawy nie postawisz ostro, to potem pieniądze się znajdą, ale nie
    będzie winnego.

    > Jak sie dowiedziałem czas rozpatrzenia reklamacji 14 dni!

    Wspomnij im, że za każdy dzień zwłoki w przekazaniu pieniędzy będziesz
    domagał się odszkodowania - to ich powinno zmobilizować.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj