  • 1. Data: 2004-04-08 06:22:32
    Temat: Przelew z terminala samoobsługowego PKO BP
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Wczoraj zapłaciłem pewną należność przelewem dokonanym za pomocą
    terminala samoobsługowego banku PKO BP W polu tytuł wypisałem za co
    płącę i zaczynam się teraz zastanawiać czy odbiorca będzie wiedzaił kto
    zapłacił - to znaczy czy w danych przekazanych dla odbiorcy zostanie
    automatycznie dodana nazwa i adres wystawcy przelewu?
    I drugie pytanie: oprócz pola "tytuł" jest także "komentarz" (czy jakoś
    podobnie). Czy ono też dochodzi do odbiorcy?

  • 2. Data: 2004-04-08 07:08:14
    Temat: Re: Przelew z terminala samoobsługowego PKO BP
    Od: "Unek" <x...@...pl>

    "jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote in message
    > Wczoraj zapłaciłem pewną należność przelewem dokonanym za pomocą
    > terminala samoobsługowego banku PKO BP

    a ile kosztuje taki przelew na konto w inym banku?

  • 3. Data: 2004-04-08 09:20:34
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Unek wrote:

    > "jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote in message
    >
    > a ile kosztuje taki przelew na konto w inym banku?
    50 groszy

  • 4. Data: 2004-04-08 11:19:02
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    jureq wrote:

> [...]
    > I drugie pytanie: oprócz pola "tytuł" jest także "komentarz" (czy
    > jakoś podobnie). Czy ono też dochodzi do odbiorcy?

    Czy naprawdę nikt nie wie jakie indformacje dochodzą do odbiorcy
    takiego przelewu?

  • 5. Data: 2004-04-08 11:22:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Czy naprawdę nikt nie wie jakie indformacje dochodzą do odbiorcy
    > takiego przelewu?

    Chyba musisz zapytac odbiorce. Pewnie juz dostal ten przelew. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2004-04-08 11:32:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy naprawdę nikt nie wie jakie indformacje dochodzą do odbiorcy
    > takiego przelewu?

    To wie tylko odbiorca...;-)
    Do banku odbiorcy dochodzi wszystko.
    Ale co ten bank udostepnia swojemu klientowi to juz sprawa miedzy nimi.
    Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na twoje pytanie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-04-08 11:48:05
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > To wie tylko odbiorca...;-)
    > Do banku odbiorcy dochodzi wszystko.
    > Ale co ten bank udostepnia swojemu klientowi to juz sprawa miedzy
    > nimi. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na twoje pytanie.

    Problem w tym, że odbiorca to spółdzielnia mieszkaniowa otrzymująca
    dziennie kilkaset przelewów i znana w okolicy z bałaganu w księgowości.
    Więc nic się dowiedzieć nie da. A za rok może się okazać, że "nie
    zapłaciłem". Wiem, że przelewy otrzymane z banków internetowych byli w
    stanie księgować, więc bank im udostępnia potrzebne dane. I pytanie
    brzmi czy PKO BP wysyła pełną nazwę nadawcy czy np tylko nr konta

  • 8. Data: 2004-04-08 12:29:01
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    > stanie księgować, więc bank im udostępnia potrzebne dane. I pytanie
    > brzmi czy PKO BP wysyła pełną nazwę nadawcy czy np tylko nr konta

    Robiłem kiedyś przelew z terminala PKO BP do mBanku. Przed chwilą zerknąłem na
    historię rachunku i mam: tytuł operacji łącznie z numerem karty (oczywiście nie
    całym), imię, nazwisko, adres (ulica, miejscowość, kod) oraz numer rachunku PKO
    BP.
    yamma

  • 9. Data: 2004-04-08 12:38:32
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    yamma wrote:

> [...]
    > karty (oczywiście nie całym), imię, nazwisko, adres (ulica,
    > miejscowość, kod) oraz numer rachunku PKO BP.

    Dzięki