  • Data: 2014-07-14 11:10:52
    Temat: Re: Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jul 2014 14:23:42 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >No i dopytalem czy aby na pewno bedzie 4900... Oto odpowiedź payu:
    >
    >"Tzw. płatności z ręki otrzymają kod MCC 6051."

    Od czwartku BZWBK myslal nad odpowiedzia na pytanie czy platnosci z
    kodem 4900 i 6051 beda uznane jako bezgotowkowe i bez prowizji. A oto
    odpowiedz:

    "Odpowiedź na pytanie związane z korzystaniem z Pana karty, wymaga
    szczegółowego sprawdzenia. Z uwagi na poufność danych, takiej
    możliwości nie ma na podstawie kontaktu mailowego, dlatego proszę o
    telefoniczny kontakt z doradcami naszego Banku, telefon 1 9999 (+ 48
    61 81 1 9999 ? dzwoniąc z zagranicy), po zgłoszeniu się lektora proszę
    wybrać ? karty płatnicze.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. W razie
    dodatkowych pytań proszę o kontakt.

    Z poważaniem

    Katarzyna Michalska
    Bank Zachodni WBK"