  • Data: 2017-02-23 02:50:03
    Temat: Re: Przelew w USD do USA
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/22/2017 9:49 AM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
    > Odbiorcę z adresem wklepałem.
    > SWIFT przyjęło i rozpoznało: BANK OF AMERICA, N.A. i prawidłowo.
    > Numer konta łyka.

    I wystarczy.
    Wpisz numer ABA gdzie sie da. w tytule itp itd.
    Bank of America ma akurat porąbany system przelewów.

    > Tylko co ja mam zrobić z tym ABA?! Czy to jest konieczne? W internecie informacji
    jak na lekarstwo, z przewagą na to, że wysyłając z Polski ABA nie jest potrzebne.

    to my chyba jakiś inny internet mamy.
    http://www.aba.com/Products/Pages/PS98_Routing.aspx
    https://en.wikipedia.org/wiki/Routing_transit_number