  • Data: 2015-07-31 23:42:13
    Temat: Re: Przelew w USD
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-31 o 23:28, Kazek pisze:

    > Bzdury wypisujesz - dlaczeczo nie szedł Twój przelew przez Tanzanię? Co
    > klienta obchodzi, któredy bank przewozi/przekazuje pieniądze?
    >
    > W XXI wieku??? Gdzie kwota przelewu realizowana jest elektronicznie?
    >
    > Np. zlecasz wysyłkę żwiru - określasz punkt docelowy - nie jest ważne
    > dla Ciebie, którędy będzie wieziony - ważne aby dotarł.
    >
    > Tzn. Co do opłat - chciałeś tu się wybić i walnąłeś kilkoma terminami -
    > ze swojej strony dodam jeszcze kilka terminów bankowych: GTR, BGB, STR itd.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Kazek

    Bo to jest bzdura w XXI w.!

    Kiedyś próbowałem ustalić na jakiej zasadzie wybierane są banki
    pośredniczące, jak naliczane opłaty. Żebym wiedział ile faktycznie zapłacę.
    Napisałem do kilku banków i żaden nie potrafił określić ile przelew
    będzie finalnie kosztował. Odp. była taka, że kwota X pobierana przez
    ich bank + koszty banków pośredniczących w kwocie nieznanej dokładnie.

    Co ciekawe, wykonałem jeszcze drugi przelew. Ta sama waluta pomiędzy
    tymi samymi polskimi bankami. Wybrana opcja przelewu ta same. Przelew
    poszedł przez inne banki pośredniczące i inna była za niego opłata.

    Nie wierzysz przetestuj i później się unoś.

    --
    pozdrawiam
    RobertS