  • Data: 2017-02-12 22:09:07
    Temat: Re: Przelew transgraniczny
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 lutego 2017 12:21:25 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
    Lałem ostatnio (2 tygodnie temu) do SPLITSKA BANKA na Chorwacji.
    zagraniczny/walutowy Opłaty i prowizje"
    pewnie tak, bo by mi coś napisali, że dostali mniej.

    > No to sie dowiesz po przyjezdzie
    > ... chyba ze wczesniej zapytasz mailowo ile ichniejszy bank pobrał
    > prowizji - bo sadze ze pobral - no chyba ze wybrales opcje OUR,
    > ale raczej byloby drozej niz 5 zeta ;)
    >
    > Pozdro

    Przelałem 100 EUR. Na potwierdzeniu przelewu mam 100 EUR. Kobieta, do której wysłałem
    to potwierdzenie, potwierdziła mi, że kasę dostała.
    Być może finalnie dostała mniej niż 100 EUR, bo jej bank pobrał jakąś tam prowizję.
    Nie twierdzę, że tak nie jest, ale nic takiego mi nie pisała.
    Zresztą w tamtym roku zrobiłem dokładnie tak samo. Też wykonałem przelew z TMUB 100
    EUR i nic nie musiałem dopłacać. Domniema więc, że odbiorca dostał 100 EUR, ale tylko
    domniemam. Jak się dowiem czegoś więcej, to podzielę się na grupie.
    W każdym razie miałem wykonać przelew rezerwacyjny na 100 EUR, przelew na 100 EUR
    wykonałem (ile finalnie dostał odbiorca - nie wiem) i przelew ten do CRO kosztował
    mnie 5 zł.