    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew na 35 mld $
    Date: Tue, 24 Apr 2018 12:41:31 +0200

    Dnia Mon, 23 Apr 2018 16:56:33 +0200 (GMT+02:00), Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > To reklama drukarki?

    To reklama światłej myśli, która w dodatku bardzo dobrze nadaje się do
    stopki.

    Przy okazji wyznam, że osobliwie interesują mnie moi imiennicy ze Stolicy
    Piotrowej. Taki Grzegorz XVI - jak powiada choćby Wikipedia - "nie zgadzał
    się na wprowadzenie w Państwie Kościelnym kolei żelaznej i gazowego
    oświetlenia ulic; określił on drogi żelazne ,,drogą do piekła" (gra słów po
    francusku: chemins de fer - chemin d'enfer) uważając, że przyczynią się do
    rozwoju handlu i w rezultacie wzmocnienia antymonarchistycznej burżuazji."
    Z kolei Grzegorz XIII odprawił mszę dziękczynną i wybił medal z okazji
    rzezi hugenotów w noc św. Bartłomieja, czym dowiódł, że jest gorliwym
    chrześcijaninem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek