  • 1. Data: 2003-12-29 15:33:51
    Temat: Przelew miedzynarodowy
    Od: "Krzysztof Biernacki" <k...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow !
    Potrzebuje dokonac przelewu pieniedzy z Anglii do Polski. Pytanie jest
    proste: Jak zrobic to najtaniej (chodzi oczywiscie o jak najmniejsze oplaty,
    prowizje itp.). Zalezy mi jednak by dokonac tego droga przelewu bankowego.
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Krzysztof Biernacki

  • 2. Data: 2003-12-29 18:39:33
    Temat: Re: Przelew miedzynarodowy
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Biernacki <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > proste: Jak zrobic to najtaniej (chodzi oczywiscie o jak najmniejsze
    > oplaty, prowizje itp.). Zalezy mi jednak by dokonac tego droga przelewu

    Zobacz moneybookers.com - wglednie szybko, sprawnie i chyba zdecydowanie
    najtaniej: koszt przelewu w Anglii na angielskie konto Moneybookers po
    cenach 'domestic' tamtejszego banku + koszt przelewu z konta Moneybookers w
    Deutsche Bank Polska cos kolo 1.80 euro czyli razem wyjdzie pewnie nie wiecej
    niz 4-5 euro za całą operację.

    --
    Franz

  • 3. Data: 2003-12-29 20:28:49
    Od: "Krzysztof Biernacki" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Franz <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Deutsche Bank Polska cos kolo 1.80 euro czyli razem wyjdzie pewnie nie

    Piekne dzieki za informacje
    pozdrawiam
    Krzysztof Biernacki