  • 11. Data: 2012-01-03 07:00:03
    Temat: Re: Przelew krajowy międzybankowy - jak długo?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    xbartx wrote:

    > Wydaje mi się, że zniknięcie pieniędzy z Twojego konta nie zawsze musi
    > być tożsame z tym, że wyszły on z banku najbliższą sesją.

    Ale to już nie odgrywa roli statystycznie.
    W pewnych bankach, choćby nie wiem o której godzinie
    przelane były środki z banku wyjściowego to i tak
    nie pokażą się wcześniej niż o 13.00 czy 15.00
    i takie strony typu "kiedy kasa" powinny to uwzględniać jeśli chcą
    podawać dokładność na godziny.

  • 12. Data: 2012-01-03 13:05:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 08:00:03 +0100, cef napisał(a):

> [...]
    > nie pokażą się wcześniej niż o 13.00 czy 15.00 i takie strony typu
    > "kiedy kasa" powinny to uwzględniać jeśli chcą podawać dokładność na

    Przecież masz w stopce na dole strony kiedykasa.pl jak byk napisane:

    "Sesje elixir banków stosowane przez ten serwis są pobrane z
    ogólnodostępnych kanałów informacyjnych banków. Przychodzące i wychodzące
    sesje elixir banków oraz sesje elixir samego systemu elixir są na bieżąco
    aktualizowane w miarę publikacji zmian. Serwis ma charakter informacyjny.
    Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za jego błędne działanie.
    Jeśli znalazłeś błąd prosimy o kontakt. Copyright (C) 2005-2012 Nexonic."

    Xenocide

  • 13. Data: 2012-01-03 16:38:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    xbartx wrote:

> [...]
    > ma charakter informacyjny. Właściciel serwisu nie ponosi
    > odpowiedzialności za jego błędne działanie. Jeśli znalazłeś błąd

    Jak masz coś wspónego z tym sewisem, to wiedzą jak działa :-)

  • 14. Data: 2012-01-03 17:44:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 17:38:37 +0100, cef napisał(a):

    > Jak masz coś wspónego z tym sewisem, to wiedzą jak działa :-)

    Nie mam nic wspólnego i nie bardzo łapię o co Ci chodzi. Dobra EOT.

    Xenocide