  • 1. Data: 2012-01-02 16:53:44
    Temat: getinonline - cos sie dzieje w kulki lecą
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PRZY JAKIEJKOLWIEK OPERACJI LUB PRZELEWIE

    KOMUNIKAT FORBIDDEN - PRZEPRASZAMY STRONA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA

    JAJA SE ROBIA CZY CO?

  • 2. Data: 2012-01-02 17:00:40
    Temat: Re: getinonline - cos sie dzieje w kulki lecą
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > PRZY JAKIEJKOLWIEK OPERACJI LUB PRZELEWIE
    >
    > KOMUNIKAT FORBIDDEN - PRZEPRASZAMY STRONA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA
    >
    > JAJA SE ROBIA CZY CO?

    Cały dzień dzisiaj coś się dzieje z systemem. Teraz założyłem lokatę to mi się
    nagle środki dostępne pokazały x3, a potem mnie wywaliło :) Cierpliwości to
    trzeba do tej "bankowości online" u nich.

  • 3. Data: 2012-01-02 17:51:58
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    osz cholera

    dzis płaciłem kartą w sklepie

    i co blokada na 3 transakcje -da z ta samą datą i kwotą 69,99 zł

    ciekawe czy pobiorą 3 razy - troche sie wkurze bo wyrzuciłem do śmieci wydruk
    z terminala

  • 4. Data: 2012-01-02 18:09:02
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > i co blokada na 3 transakcje -da z ta samą datą i kwotą 69,99 zł
    >
    > ciekawe czy pobiorą 3 razy - troche sie wkurze bo wyrzuciłem do śmieci wydruk

    Może z tego chcą sfinansować moje saldo x3? ;) A tak na poważnie to pewnie
    jutro się zalogujesz i poklikasz bez sensu po systemie i wszystko wróci do normy.

  • 5. Data: 2012-01-02 18:33:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 16:53:44 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > PRZY JAKIEJKOLWIEK OPERACJI LUB PRZELEWIE
    > KOMUNIKAT FORBIDDEN - PRZEPRASZAMY STRONA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA
    > JAJA SE ROBIA CZY CO?

    Nie wiem, czy to powiązane, ale płatność kartą mi dziś nie poszła. W
    Openonline za to wszystko OK.

    AK

  • 6. Data: 2012-01-02 18:59:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > PRZY JAKIEJKOLWIEK OPERACJI LUB PRZELEWIE
    >
    > KOMUNIKAT FORBIDDEN - PRZEPRASZAMY STRONA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA
    >
    > JAJA SE ROBIA CZY CO?

    przelałeś im kasę a teraz byś chciał z powrotem?
    system zapobiega takim działaniom

    erator/