  • 1. Data: 2012-01-02 14:55:56
    Temat: zabieg marketingowy
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Dzisiaj w "Panoramie" mówią o "odwróconych kredytach". Najwyraźniej
    banki uznały, że termin "odwrócona hipoteka" spalił się wskutek ich
    pazerności i popuściły rzemyka sypnąwszy kasą przekupnym "redachtórom" :)

    Przy okazji wspominają o ludziach, którzy "straciwszy prawo własności
    nieruchomości nie dostali renty". Dobre. Kupa śmiechu. Z przewagą kupy.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2012-01-02 15:08:29
    Temat: Re: zabieg marketingowy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :
    > Dzisiaj w "Panoramie" mówią o "odwróconych kredytach".

    Tzn?
    Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
    to bank im odda? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-01-02 15:10:40
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-02 16:08, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tzn?
    > Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
    > to bank im odda? ;-)

    No - coś w tym stylu. Dajesz bankowi dom wart milion, a onże bank będzie
    Ci wypłacał po 500zł miesięcznie, póki żyjesz.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 4. Data: 2012-01-02 15:20:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :

    > No - coś w tym stylu. Dajesz bankowi dom wart milion, a onże bank będzie
    > Ci wypłacał po 500zł miesięcznie, póki żyjesz.

    A nie, to tzw. odwrócona hipoteka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-01-02 17:10:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 16:20:02 +0100, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >A nie, to tzw. odwrócona hipoteka.

    Odwrócona hipoteka to powinna być taka, że bank wypłaca co miesiąc rentę i dla
    jej zabezpieczenia jest hipoteka na siedzibie banku. :)
    W końcu dostał on rzecz wartościową (mieszkanie) i teraz ją spłaca (rentą).

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2012-01-03 16:09:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Tzn?
    > Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
    > to bank im odda? ;-)

    To się nazywa ZUS. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2012-01-03 16:12:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a) :

    > To się nazywa ZUS. :-)

    Wiedziałem. Wiedziałem. Wszystko już jest odkryte, a miałem
    nadzieję... ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B