    From: Piotr Dziubanii <d...@w...npnet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew idący 5 dni - kogo ścigać
    Date: Tue, 7 May 2002 14:05:35 +0000 (UTC)

    On 7 May 2002 11:55:56 +0200, <y...@y...pl> <y...@y...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam taki "zabawny" problem
    > 2 maja zleciłem przelew z banku A do banku B.
    > Była godzina 10, i oba banki zapewniły mnie ze jest to ich normalny dzień pracy.
    > Tj są wstanie wysłać do 13.30 i odebrać przelew elixir z datą bierzącą do
    > godziny 15.30
    > W zasadzie moglem te pieniądze przewieżć tramwajem ale po pierwsze nie lubię
    > tramwajów a po drugie kwota byłą dość znaczna. Wysłałem przelewem.
    > 4. 05 pieniedzy nie było w banku B ale zapewniano mnie ze być moze nie zostały
> [...]

    mialem podobna sytuacje: mam stale zlecenie na 3.05, PKOBP wyksiegowal
    pieniadze 2go (!) i dal date operacji na 3go, mBank zapisal operacje i
    zaksiegowanie na 6go. mBank mowi ze w swieta nie ma sesji KIR i nie moglo
    dojsc wczesniej, PKO mowi ze 'to jest normalna droga ksiegowa'

    ciekawe tylko komu procentowaly te pieniazki przez te kilka dni

    p.