  • 1. Data: 2003-12-12 14:13:40
    Temat: Przelew do UE ???
    Od: "Smi" <s...@o...wytnijto.pl>

    Witam !

    W jaki sposób mozna tanio przelać pieniądze do UE ?

    --
    Serdecznie pozdrawiam.
    Mirek

  • 2. Data: 2003-12-12 14:26:29
    Temat: Re: Przelew do UE ???
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Smi <s...@o...wytnijto.pl> napisał(a):

    > W jaki sposób mozna tanio przelać pieniądze do UE ?

    przez Moneybookers.com

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-12 14:50:55
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    > W jaki sposób mozna tanio przelać pieniądze do UE ?
    > Serdecznie pozdrawiam.
    > Mirek

    Niedrogie przelewy do UE (eurotransfer) o "niskiej" wartości oferuje
    PKO BP SA. Opłata zależy od kraju docelowego i wysokości przelewanej
    kwoty. Ważne jest to, że nie trzeba posiadać konta w PKO BP żeby
    wykonać taki przelew. Pieniądze można wpłacić w kasie, w walucie
    (jeżeli w danym oddziale jest kasa walutowa) lub w PLN.
    Główne warunki to:
    1. Waluta przelewu musi być walutą narodową kraju docelowego (np. do
    Niemiec w EUR, do Wielkiej Brytani w GBP)
    2. Zleceniodawca pokrywa wszystkie koszty (jest to zryczałtowana
    opłata w PLN)
    3. Jednym z warunków przyjęcia zlecenia jest podanie prawidłowego
    numeru rachunku odbiorcy w standardzie IBAN oraz kodu SWIFT (BIC code)
    banku .

    Więcej informacji znajdziesz tu:
    http://www.pkobp.pl/indy/euro.xml?id=0

    Darsoon

  • 4. Data: 2004-01-03 18:37:16
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <brcidg$779$1@nemesis.news.tpi.pl>, s...@o...wytnijto.pl
    says...
    > Witam !
    >
    > W jaki sposób mozna tanio przelać pieniądze do UE ?

    O ile sie nie myle istnieje dyrektywa UE, ktora nakazuje (weszla w zycie
    chyba w czerwcu 2003) pobieranie oplat wewnatrz UE nie wieksze niz
    oplaty za przelew krajowy - pod koniec roku robiono badania z ktrocyh
    wynikala ze chyba zaden kraj nie dostosowal sie do tej dyrektywy. Ciekaw
    jestem czy tak samo bedzie w Polsce po 1 maja 2004

    AP

  • 5. Data: 2004-01-03 20:08:03
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    AP <c...@e...dyndns.org> napisał(a):

    > O ile sie nie myle istnieje dyrektywa UE, ktora nakazuje (weszla w zycie
    > chyba w czerwcu 2003)

    Z tego co wiem to dyrektywy nie do konca moga cos nakazywac a jedynie zalecac.

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-01-03 20:54:12
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Przelewajac kase z Niemiec do Francji, Niemiec placi 16 EURO.

    Oplaty wewnatrz UE nie wieksze niz oplaty za przelew krajowy.

    MUSZE TO ZOBACZYC BY UWIERZYC

    l.net...

  • 7. Data: 2004-01-03 22:01:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Franz wrote:

    > Z tego co wiem to dyrektywy nie do konca moga cos nakazywac a jedynie
    > zalecac.

    Są dyrektywy i są zalecenia - AFAIK dyrektywy są obowiązujące dla państw UE.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-01-04 11:25:07
    Od: "Jakob Saga" <j...@w...de>

    Hi,

    patek777 wrote:
    > Przelewajac kase z Niemiec do Francji, Niemiec placi 16 EURO.

    W jakim banku, jaka kwota, jaki przelew (dokladnie)?

    > Oplaty wewnatrz UE nie wieksze niz oplaty za przelew krajowy.
    >
    > MUSZE TO ZOBACZYC BY UWIERZYC

    To co piszesz nie jest prawda.
    Pod warunkiem uzywania BIC + SWIFT + Share - Cost przelewy sa do pewnych
    granic (IMHO 12500 EUR) darmowe.
    Klient ponosi koszty tylko, jezeli przelew musi byc opracowany recznie
    (to sie zdaza gdy klient zle wypelni przelew).

    Jakob

  • 9. Data: 2004-01-04 12:14:27
    Od: "Jakob Saga" <j...@w...de>

    Hi
    Jakob Saga wrote:
    > Hi,

    > W jakim banku, jaka kwota, jaki przelew (dokladnie)?

    > To co piszesz nie jest prawda.
    > Pod warunkiem uzywania BIC + SWIFT + Share - Cost przelewy sa do

    o moja wina, bo zaraz bedzie krzyk. nie BIC , a IBAN