  • 11. Data: 2015-02-08 21:49:57
    Temat: Re: Przelew do Rosji
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może rzeczywiście lepiej przejść się do oddziału i dopytać.
    > Rosja to jednak specyficzny kraj.

    rosja to nie kraj, to stan umysłu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2015-02-08 22:33:17
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 08.02.2015 o 21:49, RobertS pisze:

    > rosja to nie kraj, to stan umysłu ;-)

    przelew w rosji popularny ... -)

  • 13. Data: 2015-02-10 03:04:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Cześć
    > Jak się robi przelew do Rosji? Jeden koleś stamtąd załatwia mi wizę i
    > wypdało by pokryć mu koszty. Pytam go o numer konta a on mi podaje numer
    > karty bankomatowej :) I nie umie znaleźć numeru skojarzonego z nią
    > konta. A może takiego nie ma a karty bankomatowe funkcjonują u nich
    > jakoś inaczej?
    > Jak go naciskałem to przysłał skan jakichś dziwnych numerów:
    > http://voila.pl/index.php?f=1810431
    > Jak się tym posłużyć albo ogólnie, jak przelać kasę do Rosji?

    Oni tam mają jakoś "inaczej".

    Przelewałem niedawno do Rosji, to dostałem informacje na pół kartki - różne
    "numery" bez wyjaśnienia co to jest, w tym kilka numerów SWIFT (które po
    wpisaniu w moim banku dawały nazwę... innego banku niż bank docelowy, i nie
    był to bank korespondent), kilka numerów kont bankowych itp.
    Tak więc zagadka dość dobra.

    Rozwiązałem to w ten sposób, że wysłałem przez email zrzut ekranu z
    formularza przelewu z mojego banku, z którym delikwent wybrał się do
    ichniejszego banku z prośbą o wypełnienie :) i odesłanie do mnie z powrotem.
    Trochę ułatwiło to, że bank ma opcję zmiany języka interfejsu na angielski.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 14. Data: 2015-02-10 13:06:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2015 10:26:31 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jak się tym posłużyć albo ogólnie, jak przelać kasę do Rosji?

    Sprawa jest prosta. Na stronie konta w DBnet jest opcja Przelew
    Zagraniczny :) Dane na obrazku są wystarczajęce do zredagowania
    przelewu. Tyle że przelew 800 rubli kosztowałby 1600 :) więc odpuściłem
    i zapłacę inaczej.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 15. Data: 2015-02-10 17:13:01
    Od: " 666" <...@...6>

    A może da się wysłać list wartościowy (gotówka w kopercie, pani na poczcie
    spisuje banknoty) ) Pocztą Polską?

    -----

  • 16. Data: 2015-02-10 17:14:44
    Od: " 666" <...@...6>

    IMHO może tak być.

    -----

  • 17. Data: 2015-02-11 08:03:29
    Temat: Przelew do Rosji
    Od: Kris <k...@g...com>

    Western union wyślij

  • 18. Data: 2015-02-11 08:07:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zrobisz to online. Za 1600 rubli prowizja to 25zł. Przynajmniej tak tu
    pokazujehttps://www.westernunion.pl/WUCOMWEB/priceIt
    ResultsHome.do?method=save

  • 19. Data: 2015-02-11 08:08:45
    Od: Kris <k...@g...com>