  • 1. Data: 2015-02-06 17:23:32
    Temat: Nowe wyższe ceny w mBanku
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Witajcie. mBank zmienia swoją tabelę prowizji i opłat. Właściwie to było do
    przewidzenia po obcięciu prowizji transakcji kartowych. Standardowa opłata za kartę
    będzie wynosić 6 zł, aby jej uniknąć wystarczy wykonać transakcji za 300 zł.
    Zmiany wchodzą w życie z początkiem kwietnia, jest tam jeszcze kilka perełek m. in.
    ekonto mobilne plus (dostępne od 16.02.2015) - 1000 zł wpływu, min. 200 zł do
    wydania.
    Nie będę wszystko opisywał, bo jest sporo zmian radzę poczytać.
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,6125,zmiana-w-t
    aryfie-prowizji-i-oplat-mbanku.html
    http://www.mbank.pl/download/blog/szczegoly-zmian/Wy
    kaz_zmian_Taryfa_mBank_osoby_fizyczne_06_02_2015.pdf
    www.mbank.pl/pomoc/info/oplaty/wprowadzenie-nowego-r
    achunku-indywidualnego.html
    http://prnews.pl/hydepark/nowe-konto-w-mbanku-i-kole
    jne-podwyzki-w-starych-pakietach-6550409.html

    Mnie tylko trzymały u nich wpłatomaty, bo miałem do nich blisko. Ta pazerność banków
    nie zna granic, zyski muszą być trzycyfrowe w mln złotych... Najwyżej konto pójdzie
    do zamknięcia.

  • 2. Data: 2015-02-06 18:50:25
    Temat: Re: Nowe wyższe ceny w mBanku
    Od: a_c <a...@n...pl>

    Mnie przegonil od nich przymusowy nowy serwis. ucieklem do ING i nie
    zaluje. Bankujesz zyskujesz nawet calkiem ok. komplet garow i patalnie -
    duzo taniej niz w najtanszym sklepie internetowym, ekspres do kawy tak
    samo. jutro znizka 15% w sklepie sportowym - buty Aku ktore chcialem i
    tak kupic taniej o 75zl tylko dlatego ze place wszedzie karta...

  • 3. Data: 2015-02-07 13:45:03
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    a_c wrote:

> [...]
    > samo. jutro znizka 15% w sklepie sportowym - buty Aku ktore chcialem i
    > tak kupic taniej o 75zl tylko dlatego ze place wszedzie karta...

    Już się zezłościłem, bo pamiętałem że oferta tego programu to raczej nic
    ciekwego. Sprawdziłem jakieś 2 produkty - no i rzeczywiście - cena w PLN
    plus koszty wysyłki z ING wychodzą kilkanaście procent taniej niż takie same
    produkty na porównywarkach cenowych.

    To znaczy że chyba coś się ruszyło z tym programem w ING, bo jeszcze przed
    kilkoma miesiącami ta oferta w ogóle nie była ciekawa.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2015-02-08 10:36:12
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    Czy jest w ogóle w PL jakiś bank, który kartę debetową daje w ofercie
    darmowego konta bez dodatkowych opłat i potrzeby wykręcenia miesięcznej
    kwoty kartą?
    Czyli generalnie potrzebne konto dla bycia kontem z kartą bez żadnych opłat.
    Już dziadom nie wystarczy, że leży sobie kilka stówek na koncie. Wiecznie im
    mało i mało.

    Generalnie obecny pejsbukowy mbank to już dziś TRUP, z najlepszego,
    przyjaznego w obsłudze kiedyś banku w dekadzie 2000 stał się kupą gówna.
    Gówna zarówno ze strony obecnego chorego,
    pogrzebowo-oczojebnego-skacząco-wodotryskowego poronionego interfejsu www
    jaki i samej oferty.
    Do zaorania się to tylko nadaje.

  • 5. Data: 2015-02-08 11:45:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.02.2015 jedrek <j...@s...2> napisał/a:
    > Czy jest w ogóle w PL jakiś bank, który kartę debetową daje w ofercie
    > darmowego konta bez dodatkowych opłat i potrzeby wykręcenia miesięcznej
    > kwoty kartą?

    Jest. Nawet więcej niż jeden.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2015-02-08 11:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2015 10:36:12 +0100, jedrek napisał(a):
    > Czy jest w ogóle w PL jakiś bank, który kartę debetową daje w ofercie
    > darmowego konta bez dodatkowych opłat i potrzeby wykręcenia miesięcznej
    > kwoty kartą?

    Zobacz BZWBK i Konto Godne Polecenia.
    Ale wlasnie cos pisza o zmianach w taryfach.

    > Czyli generalnie potrzebne konto dla bycia kontem z kartą bez żadnych opłat.
    > Już dziadom nie wystarczy, że leży sobie kilka stówek na koncie. Wiecznie im
    > mało i mało.

    No zobacz jakie teraz procenty ... to ile oni z tych twoich paru
    stowek maja ? A koszty sa i zysk tez musi byc spory ... jako ze
    prowizja od kart spadla, to i zaczna sie oplaty bezposrednie :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-02-08 11:59:04
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.02.2015 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Zobacz BZWBK i Konto Godne Polecenia.

    KGP już nie jest godne polecenia, debetówka bezwarunkowo (!) płatna.

    Warunki spełnie Proste Konto w Meritku, TMUB (dawny Sync) i Smart-
    koleność nieprzypadkowa :-)

  • 8. Data: 2015-02-08 12:10:04
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Meritum sprzedane aliorowi, a ten też często zmienia warunki. Nie wiadomo jaka
    przyszłość czeka ich konta.

  • 9. Data: 2015-02-08 14:21:39
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.02.2015 zaqu <r...@g...com> napisał/a:
    > Meritum sprzedane aliorowi, a ten też często zmienia warunki. Nie wiadomo jaka
    przyszłość czeka ich konta.

    Nie wiadomo, jaka przyszłość czeka dowolną ofertę z rynku.

    BTW Synek po przemalowaniu na TMUB znacząco oferty nie pogorszył. Pożyjemy,
    zobaczymy,

  • 10. Data: 2015-02-09 11:15:26
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    "J.F."
    > No zobacz jakie teraz procenty ... to ile oni z tych twoich paru
    > stowek maja ?

    A ja ile mam jak oprocentowanie 0% na ROR?
    No tak od razu trzeba żreć wielkimi łygami zamiast maluśką łyżeczką.
    Ale skoro prezes banku musi mieć 500tys. na miesiąc to od kogoś trzeba
    wydoić te złotówki.
    A tak odejdzie parę tysięcy tych kilkuset złotowych kont i będzie to
    widoczne już dla banku.
    Przeciętny Polak nie ma nic więcej niż te parę stówek na koncie więc jest to
    standardem w banku.
    Więc w ogóle należy się dziwić jak te banki w ogóle w Polsce jeszcze
    istnieją.
    Jak będzie to szło w tym kierunku pozostanie wrócić do gotówki w kieszeni i
    olać wszelakie banki.