  • 1. Data: 2015-02-06 19:51:20
    Temat: Nie wykorzystałeś kuponu - zapłacisz PIT
    Od: Clegan <c...@g...com>

    http://prawo.rp.pl/artykul/793726,1176986-Rabat-z-ba
    nku-do-PIT.html

    http://www.epodatnik.pl/interpretacje-podatkowe/wyka
    z.php?id=327692-2015-01-08-dyrektor-izby-skarbowej-w
    -katowicach-ibpbii-1-415-834-14-jp

    "Opisany we wniosku kod jest przecież rodzajem znaku, talonu o określonej wartości,
    za który klient może nabyć określoną rzecz/prawo (tutaj program komputerowy). Może
    także z uprawnienia, które daje mu ten kod, nie skorzystać. Ale to nie oznacza, że
    nie otrzymał konkretnego świadczenia o wymiernej wartości do swojej dyspozycji"

    W skrócie: otrzymałeś kod promocyjny na konto bankowe (przykładowo mOkazje w mBanku),
    niezależnie od tego czy go wykorzystałeś - zapłacisz podatek dochodowy.
    Banki jakoś przed tym klientów nie ostrzegają.

  • 2. Data: 2015-02-06 20:46:10
    Temat: Re: Nie wykorzystałeś kuponu - zapłacisz PIT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Clegan" e...@g...co

[...]

    Poniekąd słusznie! Dostałeś forsę, więc płać podatek bez
    względu na to, czy tę darowaną Ci forsę zużyjesz, czy nie. ;)
    Takoż z domem czy samochodem. [frank sięgnie w kieszenie także
    tych osób, które franka na oczy widziały tylko w internecie czy TV]

    Ciekawe, co wówczas, gdy ktoś rozda (ogłoszeniem w prasie chociażby)
    bezpłatne wejściówki do kina? I co z niechcianymi talonami (na kinowe
    seanse) słanymi via SMS?... [może warto wejść w kooperację z Utylizatornią
    Składek i oferować ludziom coś za darmo, w zamian za udziały
    w zdzieranych podatkach?...]

    Aby było jasne -- moje posty możecie czytać za darmo. ;)
    Możecie czerpać (za darmo!!!) zyski płynące z tego, co piszę!!!

    [nic to... biorę się za formularz; frank znów skoczy w górę,
    nieruchomości czy samochody w dół -- wezmę kredyt, fundusz ode
    mnie odkupi to, co kupiłem na krechę... i jakoś tam będzie...
    trzeba iść z Duchem Czasu... [czyli flaszką spirytusu?]]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-02-06 22:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Aby było jasne -- moje posty możecie czytać za darmo. ;)
    > Możecie czerpać (za darmo!!!) zyski płynące z tego, co piszę!!!

    Trzeba wysłac do kilku urzedników kupon na milion złotych do wydawania u
    mnie w usługach.

    A moje usługi jak za darmo. Przykładoow - instalacja windowsa 2mln.
    Antywirus - 1,5mln.

    A jak nie wykorzystaja to trudno - rabanu robić nie bede.
    Ale podatek od miliona zapłacic trzeba...

    Przyznam ze ta interpretacja traci mi troche idiotyzmem podobnym do podatku
    od darmowego oprogramowania...

  • 4. Data: 2015-02-07 00:00:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 06 Feb 2015 21:59:34 GMT, Budzik napisał(a):

    > Trzeba wysłac do kilku urzedników kupon na milion złotych do wydawania u
    > mnie w usługach.

    E tam do urzędów, do MinFin wyślij, a później grzecznie zapytaj w US czy
    podatek odprowadzony :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2015-02-07 10:27:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]
    -----------------

    Z dawnych czasów: To nieprawda, towarzysze, że wszystko podrożało. Na
    przykład lokomotywy potaniały....

    Jakby tak producent lokomotyw wysłał do wszystkich obywateli kupony rabatowe
    na zakup swoich produktów....
    P.G.

  • 6. Data: 2015-02-09 12:14:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-06 o 19:51, Clegan pisze:
> [...]
    mBanku), niezależnie od tego czy go wykorzystałeś - zapłacisz podatek dochodowy.
    > Banki jakoś przed tym klientów nie ostrzegają.

    Nie ty zapłacisz, lecz bank. Jak w radiu Erewań.

    --
    Pete