  • 1. Data: 2015-02-05 23:58:18
    Temat: Mieszkania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak a propos dyskusji o inwestycjach i kredytach

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17360113,Nie_chc
    a_mieszkac_w_Wilanowie_czy_wycofuja_sie_z_inwestycji
    _.html

    Co dziesiąte mieszkanie w Warszawie jest wystawione na sprzedaż.
    Największy odsetek sprzedających jest w Wilanowie.

    W tej warszawskiej dzielnicy niemal co czwarty właściciel mieszkania
    chce je sprzedać - policzyła firma Home Broker na podstawie danych
    serwisu Domiporta..."

    Emigracja, smierc, wysokie ceny, niskie ceny ... wynajmu ?

    J.

  • 2. Data: 2015-02-06 02:34:17
    Temat: Re: Mieszkania
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d4m06ohc1cn$....@4...net

    > W tej warszawskiej dzielnicy niemal co czwarty właściciel mieszkania
    > chce je sprzedać - policzyła firma Home Broker na podstawie danych
    > serwisu Domiporta..."

    To ten sam HB, co tutaj:

    "Krystek" mapo6e$tf$...@n...news.atman.pl

    > 4% na 2 miesiące do 20 tysięcy. Taka oferta w Home Broker - "Loakta
    > Doradcy" zakładana w oddziale. Oferta ważna do 28 lutego 2015.

    czy to tylko podobieństwo w nazwach?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-02-06 08:20:43
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 23:58, J.F. pisze:
    > Emigracja, smierc, wysokie ceny, niskie ceny ... wynajmu ?

    Z tego co pamiętam to tam były w boomie bardzo wysokie ceny. W
    połączeniu z kredytami CHF pewnie ludzie mają serdecznie dosyć tych
    mieszkań i liczą, iż uda mi się sprzedać (jeszcze) dobrze, kupić w innym
    miejscu taniej oraz tym samym zdusić nieco kredyt.

    Wilanów był opanowany przez młodych gniewnych, więc pierwsze dwa powody
    na pewno odpadają.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-02-06 19:52:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" mb1pvn$kuh$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > mieszkań i liczą, iż uda mi się sprzedać (jeszcze) dobrze, kupić w innym miejscu
    taniej oraz tym samym zdusić nieco kredyt.

    Mają sojusznika. :)

    http://natemat.pl/132407,bronislaw-komorowski-chce-p
    omoc-kredytobiorcom-proponuje-rozwiazania-przez-ktor
    e-w-usa-wybuchl-kryzys

    [..] Bronisław Komorowski. Chce stworzyć państwowy fundusz, który
    będzie wykupywał nieruchomości od tych, którzy mają kłopoty. Jako
    żywo przypomina to amerykańskie programy rządowe, które legły
    u podstaw kryzysu finansowego, z którym do dzisiaj walczymy.

    Jak rozumiem -- właściciel mieszkania zamieni się w najemcę
    (tegoż mieszkania) z prawem pierwokupu po cenach rynkowych,
    które będą znacznie niższe od ceny, za którą mieszkanie
    zostało sprzedane funduszowi.

    > Wilanów był opanowany przez młodych gniewnych, więc pierwsze dwa powody na pewno
    odpadają.

    http://www.fakt.pl/gwiazdy/kasia-cichopek-wynajela-d
    om-zagranicznej-firmie,artykuly,522142.html

    Kilka lat temu Kasia Cichopek i Marcin Hakiel wzięli
    kredyt we frankach na kupno willi na warszawskim Wilanowie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'