  • 1. Data: 2005-03-11 18:00:11
    Temat: Przekroczony limit kredytowy w WBK'u.
    Od: "Marcin" <k...@a...net.pl>

    Mam konto z limitem w koncie 2200zl. Przez swoja nieuwage przekroczylem ten
    limit o jakies 20 zl (zapomnialem zostawic kasy na odsetki). Na poczatku
    miesiaca debet calkowicie splacilem (wplacajac 3500zl). Dzisiaj dostalem z
    Banku list, ze w trosce o moja opinie w oczach innych bankow informuje o
    powstaniu niewielkiego zobowiazania przeterminowanego i o tym ze jest
    zobowiazany o przekazywaniu informacji o nieprawidlowosciach w realizacji
    umow kredytowych do biura informacji kredytowej.
    moje pytanie: czy juz jestem spalony?! niedlugo bede sie staral o kredyt
    mieszkaniowy i nie chce przez taka glupote miec klopotow ;-(
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-03-11 18:27:42
    Temat: Re: Przekroczony limit kredytowy w WBK'u.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:
    > Mam konto z limitem w koncie 2200zl. Przez swoja nieuwage przekroczylem ten
    > limit o jakies 20 zl (zapomnialem zostawic kasy na odsetki). Na poczatku
    > miesiaca debet calkowicie splacilem (wplacajac 3500zl).

    wpłacałeś ponad to co wydałeś? Po co?

> [...]
    > moje pytanie: czy juz jestem spalony?! niedlugo bede sie staral o kredyt
    > mieszkaniowy i nie chce przez taka glupote miec klopotow ;-(

    przed staraniem się o kredyt weź sobie historię z BIK i zobacz czy
    faktycznie wpisali i co wpisali.

    Wiesz w bankach tez pracują ludzie, jak ktoś przy wniosku o kredyt
    zobaczy wpis w BIK, że przekroczyłeś 20 zł, to po prostu się uśmiechnie
    i nic więcej.
    A jak ci i tak kredytu będą chcieli odmówić, to po prostu nie będą
    musieli szukać powodu, ani odmawiać tajemniczo bez podania przyczyn,
    tylko napiszą, że z powodu historii w BIK.

  • 3. Data: 2005-03-11 18:35:49
    Od: "Marcin" <k...@a...net.pl>

    > wpłacałeś ponad to co wydałeś? Po co?

    a to zle?