  • 21. Data: 2009-11-13 20:22:50
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-11-13 17:57, *Papkin* napisał(a) co następuje:

    > A rasista nie jestem... ale kolorowych na wzor Francji to wpuszczac tu nie
    > popieram bo czym sie to moze skonczyc to juz wiemy. Kazdy ma swoj kawalek na
    > ziemi, podobno oprocz Cyganow i moze Zydow ale Ci za inteligentni i zaradni...

    Już się napatrzyłem na takich łysych bydlaków jak ty 11. listopada w
    Warszawie. Powinno się was zamknąć w pierdlu razem z czarnoskórymi
    przestępcami, najlepiej seksualnymi o skłonnościach homo.

    PLONK

    --
    *Gniewomir*
    Próg zniewagi jest w prostym stosunku do inteligencji i poczucia

  • 22. Data: 2009-11-13 20:23:43
    Od: Gniewko <s...@s...com>

  • 23. Data: 2009-11-13 21:04:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-13 18:03, Papkin wrote:
    > co do dotpay to raczej nie polecam, nie ma tragedii ale ich system ma
    > czasami rozne bugi, piszesz maila i nie odpowiadaja. Na koncie pojawia
    > sie jakies magiczne 150zl ktorych nie mozna wyplacic, dokumentacja
    > techniczna nie jest scisla od A-Z.

    > Nie jest to polska firma.

    :-)
    Tia... A nie oni czasem nazywali się poprzednio allpay ? Polski
    soft. O jakości softu i uczciwości ludzi, którzy to uruchamiali
    wypowiadać się nie będę.

  • 24. Data: 2009-11-13 21:42:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 11:29:12 +0100, ikarek napisał(a):

    > Do kart kredytowych polecam nasz dotpay.pl

    A ja go nie polecam, bo handluje danymi osób, które skorzystały z jego
    usług.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2009-11-13 21:43:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Papkin wrote:

    > ano wiedzialem ze ktos sie odezwie, a teraz wyslij gorace pozdrowienia z
    > Polski temu co szuka tu frajerow. Ja wyslalbym zaproszenie na wakacje
    > fundowane przez KKK by szmaciarz choc troche mial popsuty humor. On Ci
    > pluje na twarz a Ty masz mowic ze deszcz pada?

    On szuka frajerow wszedzie gdzie sie da, nie patrzy ze to Polska.
    Internet nie ma granic. Stworzysz?

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2009-11-13 21:57:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > :-)
    > Tia... A nie oni czasem nazywali się poprzednio allpay ? Polski
    > soft. O jakości softu i uczciwości ludzi, którzy to uruchamiali
    > wypowiadać się nie będę.

    przelewy przychodza z zagranicy. Jakosc softu sam oceniam na taka sobie bo
    troche w IT siedze. Wytknalem im kilka bledow, jednego do dzis nie naprawili!!!

  • 27. Data: 2009-11-13 22:02:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Internet nie ma granic.

    chamskie odpowiedzi tez nie znaja granic i ja bym skorzystal z mozliwosci
    utarcia nosa gnojkowi. A ci mnie od rasistow :-) Jakby wyslal to amerykanim tez
    bym mu odpisal cos fajnego.

    A ten idiota mowiacy ze pewnie laze w marszach jakis ONR czy LPR - panie,
    dyrdymaly masz w glowie. Mam duzo wlosow na glowie. Jesli uwazasz sie za
    czlowieka-samarytanina to przyjmij cala wioske z Bangladeszu (by sie nie
    czepiac afrykanczykow) i daj im lepsze zycie, zamiast kupowac nowe auto i
    lepszy dom wesprzyj tez biednego nigeryjczyka bo jestes jak matka Teresa.
    Prezydent Kaczynski chyba tez rasista bo sie nabijal z jakiegos tam malego
    panstewka afrykanskiego :)

  • 28. Data: 2009-11-13 22:03:19
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > A ja go nie polecam, bo handluje danymi osób, które skorzystały z jego
    > usług.

    Jakies dowody?

  • 30. Data: 2009-11-13 22:05:32
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > przelewy przychodza z zagranicy. Jakosc softu sam oceniam na taka sobie bo
    > troche w IT siedze. Wytknalem im kilka bledow, jednego do dzis nie
    > naprawili!!!

    Kiedyś chyba faktycznie przychodzily z Anglii, ale od
    pewnego czasu idą z polskiego banku (bodaj BPH).

  • 29. Data: 2009-11-13 22:05:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > przestępcami, najlepiej seksualnymi o skłonnościach homo.

    Gwalty w afryce to dosc czesta sprawa, a jeden taki pykał glupie polskie
    kobiety. Nazywal sie Mol, Simon Mol. Byl hetero i jeszcze chory na aids. O homo
    afrykanskich mam mala wiedze, chyba masz znacznie wieksza, jakies
    doswiadczenia?