  • 11. Data: 2009-11-13 09:47:31
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii
    Od: orcio <o...@N...pl>

    paranoix pisze:

    > Ale skoro będzie już miał pieniądze na swoim koncie w banku - to jakie
    > ponosi ryzyko? Na przytoczonej stronie opisany jest przypadek, gdy
    > sprzedawca wysyła towar bez pieniędzy - na podrobiony skan potwierdzenia.

    przeczytaj Nigeryjski szwindel, jeszcze inaczej. z 8:07 dzisiaj

    orcio

  • 12. Data: 2009-11-13 10:29:12
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > dlatego raz jeszcze, grupa finansowa, powtorze by mozliwie jak sie da nie
    > korzystac z tej firemki ze zgnilego zachodu. W dodatku maja koszmarne
    > prowizje obciazajace sprzedajacego.
    >
    > Tez mialem z nimi jazdy ale to juz w mojej dzialalnosci gospodarczej,
    > dekle i tyle.

    Przyłączam się - wszystko tylko nie paypal. Też miałem z nimi
    problem i poniosłem stratę. Do kart kredytowych polecam nasz
    dotpay.pl, a do przesyłania "internetowego" moneybookers. A już
    szczytem lekkomyślności jest przyjęcie płatności czekiem przez
    paypal ;)

    To na marginesie, natomiast co do głównego pytania wątku, to
    nie powinieneś godzić się na żadne inne formy zapłaty, aniżeli
    przelew na Twoje konto bankowe. Np. karta kredytowa może
    być kradziona, a nawet jeśli nie jest, to klient ma pół roku na
    reklamowanie transakcji w swoim banku i to do banku należy
    decyzja czy wycofać transakcję. Więc przy tak dużych
    wątpliwościach jak w tym przypadku - tylko przelew.

  • 13. Data: 2009-11-13 10:56:36
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Papkin wrote:

> [...]
    > czarn....ami interesow nie robie i ewentualnie moze zapracowac na ten
    > zegarek na mojej plantacji trzciny cukrowej.

    Tak, jestes prymitywny.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2009-11-13 12:13:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.11.2009 11:29), ikarek wrote:
    [...]
> [...]
    > decyzja czy wycofać transakcję. Więc przy tak dużych
    > wątpliwościach jak w tym przypadku - tylko przelew.

    A czemu nie np. Western Union? Jest IMHO nie do cofnięcia.

    No i nie zapominajmy o tradycyjnych banknotach w kopercie (Tak, wiem
    wiem, tego nie będzie wym przypadku ....)

    p. m.

  • 15. Data: 2009-11-13 12:21:42
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > A czemu nie np. Western Union? Jest IMHO nie do cofnięcia.

    Masz rację, zapomniałem o WU :) Nie miałem nigdy z nimi
    przyjemności, bo tam drogo... ale wycofać chyba faktycznie
    się nie da :)

  • 16. Data: 2009-11-13 12:35:50
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Tak, jestes prymitywny.

    dla oszustow nie ma zmiluj sie, mozna mu troche nawtykac...
    Przy okazji mozna zapytac jak to jest dowiedziec sie ze ma sie hiv ;) i
    zaprosic na miesieczne wakacje sponsorowane przez KKK!

  • 17. Data: 2009-11-13 16:49:58
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > moze jestem prymityw
    Tak, prymityw i rasista.

  • 18. Data: 2009-11-13 16:57:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    jacko wrote:
    > Tak, prymityw i rasista.

    ano wiedzialem ze ktos sie odezwie, a teraz wyslij gorace pozdrowienia z Polski
    temu co szuka tu frajerow. Ja wyslalbym zaproszenie na wakacje fundowane przez
    KKK by szmaciarz choc troche mial popsuty humor. On Ci pluje na twarz a Ty masz
    mowic ze deszcz pada?

    A rasista nie jestem... ale kolorowych na wzor Francji to wpuszczac tu nie
    popieram bo czym sie to moze skonczyc to juz wiemy. Kazdy ma swoj kawalek na
    ziemi, podobno oprocz Cyganow i moze Zydow ale Ci za inteligentni i zaradni...

  • 19. Data: 2009-11-13 17:03:06
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    co do dotpay to raczej nie polecam, nie ma tragedii ale ich system ma czasami
    rozne bugi, piszesz maila i nie odpowiadaja. Na koncie pojawia sie jakies
    magiczne 150zl ktorych nie mozna wyplacic, dokumentacja techniczna nie jest
    scisla od A-Z. Nie jest to polska firma.

    Platnosci.pl - polska firma, z Poznania. Pieniadze sa na drugi dzien, bez
    dodatkowych oplat (jak w dotpay!), prowizja malejaca. Korzystaja z wlasnego
    systemu transakcji kartowych online. Dotpay ma polcard ktory jest wysoce
    zacofany (ta stronka - bramka) i wymaga podania numeru buta i dlugosci p...alca
    aby moc zaplacic i to dwa RAZY raz w dotpay.pl a drugi na www polcardu. Nie
    polecam tez samego polcardu (z tego korzysta dotpay) a i sam dotpay jest tez
    gorzej zrobiony niz platnosci.pl (mniej transferow automatycznych ala
    mtransfer) itd, itp. Uwierzcie. Jedyny plus to MoneyBooker ale tych mozna sobie
    podlaczyc samemu, bezposrednio.

  • 20. Data: 2009-11-13 19:03:56
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > mtransfer) itd, itp. Uwierzcie. Jedyny plus to MoneyBooker ale tych mozna
    > sobie podlaczyc samemu, bezposrednio.

    MoneyBookers to jeszcze lepsze kwiatki niż PayPal. Mi zblokowali swego czasu
    ponad 1000 zł, i sprawę prowadzili ponad miesiąc. Na koniec skasowali konto
    bez podania przyczyny, fakt że kasę oddali...

    --
    AS

    4604 (20091113) __________