  • 31. Data: 2009-11-13 22:10:10
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii [OT]
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4afd9155$1@news.home.net.pl...
    > co do dotpay to raczej nie polecam, nie ma tragedii ale ich system ma
    > czasami rozne bugi, piszesz maila i nie odpowiadaja. Na koncie pojawia sie
    > jakies magiczne 150zl ktorych nie mozna wyplacic, dokumentacja techniczna
    > nie jest scisla od A-Z. Nie jest to polska firma.

    Troche offtopujemy, ale pośrednicy to dla mnie ważny temat,
    więc mam nadzieję że autor wątku wybaczy :)

    Dotpay mi się sprawdził, działa dobrze i wybronił mnie 2 razy
    przed nieuzasadnionymi reklamacjami.

    Dla mnie największy "minus" to brak możliwości zamknięcia czy też
    zablokowania transakcji, o których wiem, że na pewno nie zostaną
    przeze mnie wycofane. Męczy mnie wizja złośliwego hakera,
    włamującego się na moje konto i anulującego transakcje z ostatnich
    6 miesięcy... Przydało by się więc "zamykanie" lub dodatkowe
    potwierdzanie operacji, które skutkują zmniejszeniem salda, takich
    jak anulowanie/zwrot/wypłata (np. za pomocą kodów jednorazowych).

    > Platnosci.pl - polska firma, z Poznania. Pieniadze sa na drugi dzien, bez
    > dodatkowych oplat (jak w dotpay!), prowizja malejaca. Korzystaja z
    > wlasnego

    Przelew to tylko 1 zł, wiec robiąc 1 przelew miesiącu nie ma to
    praktycznie znaczenia. A co do prowizji, to ile ona wynosi
    w platnosciach.pl (bo coś nie wyjawiają tej informacji na stronie)?

  • 32. Data: 2009-11-13 22:19:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Przelew to tylko 1 zł, wiec robiąc 1 przelew miesiącu nie ma to
    > praktycznie znaczenia. A co do prowizji, to ile ona wynosi
    > w platnosciach.pl (bo coś nie wyjawiają tej informacji na stronie)?

    Ja mam sumy 4-5 cyfrowe wiec u mnie na EMAX sobie pracuja, przelewy mam
    codzienne.

    2.4% a pewnie mozna negocjowac jeszcze mniej. Najwazniejsza jest prosta,
    minimalna i zgrabna w formie bramka do placenia kartami, ich wlasna autorska a
    nie polcard.

    Najgorsze jest to ze paypal dobrze sie reklamuje i pierze mozgi amerykanom i
    brytyjczykom, ci potrafia nie kupic czegos jak tego syfu nie masz na stronie.
    Bo inne metody nie sa "secure".

    A dotpay ma jeszcze jeden "zonk" - nie zglasza statusu platnosci innego niz
    OK/BAD. Jesli ktos wybiera u cienie w systemie (czyli na stronie www) ze bedize
    placic mBankiem to nie dostajesz o tym informacji, wybro metody nie jest
    raportowany. W platnosci.pl jest.

    Ma to znaczenie gdy ktos wybiera trwajaca dlugo metode platnosci, przez 1-2dni
    nie wiesz czy klient cos wybral czy nie.

    W dotpay bzwbk i chyba jeszcze jakis bank, nie jest realizowany jak w
    platnosci.pl - podobnie do mtransferu. Moze to juz sie zmienilo. Wkurza tez
    dodatkowy krok gdzie klient musi podac swoje dane raz jeszcze zanim dopiero
    przejdzie do wybranego banku, upierdliwe.

    Probowalem byc sprytny i wyliczylem ile by mnie kosztowalo podlaczenie sei do
    mtransferu i place z ipko samodzielnie - wiecej niz place prowizji dla
    posrednikow... a i system informatyczny musialby dla kazdego adaptowac i pisac.

  • 33. Data: 2009-11-14 14:46:16
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > problem i poniosłem stratę. Do kart kredytowych polecam nasz
    > dotpay.pl, a do przesyłania "internetowego" moneybookers. A już
    > szczytem lekkomyślności jest przyjęcie płatności czekiem przez
    > paypal ;)

    aby bylo scisle - bo grupa zobowiazuje nie tylko kredytowych ale debetowych z
    taka mozliwoscia :-) (np inteligo, bzwbk z chipem).

  • 34. Data: 2009-11-14 21:13:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-13 22:57, Papkin wrote:

    > przelewy przychodza z zagranicy. Jakosc softu sam oceniam na taka sobie
    > bo troche w IT siedze. Wytknalem im kilka bledow, jednego do dzis nie
    > naprawili!!!

    Miałem z nimi do czynienia, jak jeszcze byli allpay'em. To polski
    biznes - ludzie stąd i soft u nas robiony. A z faktu, że się nie
    wypowiadam, nie wynika, że nie wiem :-) tylko co najwyżej, że nie chcę.

    witrak()

  • 35. Data: 2009-11-16 22:46:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 36. Data: 2009-11-18 19:48:36
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    akurat nie jest to nic w co bym dal wiare jak w to ze jutro wzejdzie slonce. W
    sumie numer telefonuy komorkowego mozesz sobie sam wygenerowac i wysylac na
    slepo. Co za problem? Gorzej z mailami.

  • 37. Data: 2009-11-19 00:09:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 20:48:36 +0100, Papkin napisał(a):

    > akurat nie jest to nic w co bym dal wiare jak w to ze jutro wzejdzie slonce. W
    > sumie numer telefonuy komorkowego mozesz sobie sam wygenerowac i wysylac na
    > slepo. Co za problem? Gorzej z mailami.

    Jeśli w odpowiedzi na mojego maila przysłali mi szczegółowe dane
    dokonanej przeze mnie płatności oraz informację, że dokonując tej
    transakcji zaakceptowałem Regulamin, do którego gdzieś na stronie
    transakcyjnej był link, to chyba żadnych wątpliwości już być nie może.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 38. Data: 2009-11-21 10:26:38
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    p47 wrote:
    > Na jednym ze znanych serwisów aukcyjnych znalazł się "kupujacy" z
    > Nigerii, wg własnego oswiadczenia obywatel USA kupujacy mój przedmiot
    > (dość cenny zegarek - Omegę) jako prezent dla syna na urodziny tam

    request
    I want you to partner with me inorder to finish a transaction worth 44.5MUSD
    from my bank here in hong kong(Heng seng)to your country.
    Your share would be 50% of the mentioned amount above.If you are willing,then
    contact by return e-mail for instructions :
    p...@y...com.hk
    Peter Wong

    na jeden z maili to mi przyszlo, kurde wyglada interesujaco i bardzo
    wiarygodnie!

    Pytanie do grupowiczow, jak najtaniej przelac pieniadze do HK (gosc pewnie nie
    ma na przelew do Polski)?

  • 39. Data: 2009-11-24 01:45:59
    Od: "p47" <g...@w...pl>

> [...]
    > p...@y...com.hk
    > Peter Wong
    >

    > na jeden z maili to mi przyszlo, kurde wyglada interesujaco i bardzo

    Olej go,- masz się fatygowac dla głupich 22,25 mln USD??!
    Poczekaj troche, a napewno dostaniesz taka propozycje jak ja niedawno,-
    500mln USD z tego az 90% dla mnie!

    ;-))

    p47