  • 1. Data: 2003-07-08 13:57:26
    Temat: Przedplacona Maestro ING podroznika
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy to prawda, ze karta przedplacona Maestro podroznika nie ma minimalnej
    kwoty prowizji pobieranej przy wyplacie gotowki za granica?

    Z tego co mnie poinformowano, wystepuje jedynie prowizja w wysokosci 3% od
    wyplacanych srodkow.

    Wiekszosc, a moze nawet wszystkie karty maja jakies minimum np. 4% a minimum
    10 pln prowizji, czyzby zatem ta przedplacona Maestro byla na tyle
    atrakcyjna?:)

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2003-07-08 14:07:51
    Temat: Pytanie o Maestro - PIN
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Czy kazda transakcja karta Maestro musi byc potwierdzana PINem?

    Sebastian.

  • 3. Data: 2003-07-08 14:15:40
    Temat: Re: Przedplacona Maestro ING podroznika
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote
    in message news:beeikb$cvl$1@news.onet.pl...

    [...]
    > Czy to prawda, ze karta przedplacona Maestro podroznika nie ma
    > minimalnej kwoty prowizji pobieranej przy wyplacie gotowki za granica?

    Tak, to prawda.

    [...]
    > Z tego co mnie poinformowano, wystepuje jedynie prowizja w wysokosci
    > 3% od wyplacanych srodkow.

    Dokladnie.

    [...]
    > Wiekszosc, a moze nawet wszystkie karty maja jakies minimum np. 4
    > a minimum 10 pln prowizji, czyzby zatem ta przedplacona Maestro
    > byla na tyle atrakcyjna?:)

    Tak. Jest na 'tyle atrakcyjna' :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2003-07-08 14:16:27
    Temat: Re: Pytanie o Maestro - PIN
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote
    in message news:beej80$egk$1@news.onet.pl...

    [...]
    > Czy kazda transakcja karta Maestro musi byc potwierdzana PINem?

    Nie ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2003-07-08 16:07:06
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" wrote:
> [...]
    minimum
    > 10 pln prowizji, czyzby zatem ta przedplacona Maestro byla na tyle

    Witam,
    zwykłe karty debetowe w ING BSK działają tak samo
    jeżeli chodzi o prowizje za wypłate z bankomatów za granicą :)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2003-07-08 16:24:33
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Darek<daru22@[spam]poczta.onet.pl>
    nagryzmolił(a) w news:beeq7o$c5m$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Witam,
    > zwykłe karty debetowe w ING BSK działają tak samo
    > jeżeli chodzi o prowizje za wypłate z bankomatów za granicą :)

    OK. Tylko po co mieć tam konto??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 7. Data: 2003-07-08 18:14:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszosc, a moze nawet wszystkie karty maja jakies minimum np. 4% a
    minimum
    > 10 pln prowizji, czyzby zatem ta przedplacona Maestro byla na tyle
    > atrakcyjna?:)

    Przy malych kwotach jest atrakcyjna, przy wyplacie wiekszej gotowki juz nie.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-07-09 12:37:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > minimum
    > >
    > Przy malych kwotach jest atrakcyjna, przy wyplacie wiekszej gotowki juz
    nie.

    dlaczego ?
    sa banki ktore maja stal kwote prowizji od wylaty gotowki za
    granica bez wzgledu na kwote wyplaty ?

    PiotR

  • 9. Data: 2003-07-09 12:47:39
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "PiotR" <p...@p...com> wrote in message
    > nie.
    > >
    > dlaczego ?
    > sa banki ktore maja stal kwote prowizji od wylaty gotowki za
    > granica bez wzgledu na kwote wyplaty ?

    Przyklad:
    wyplacasz rownowartosc 10zl
    prowizja ING: 0,30zl
    prowizja Multibanku: 10zl (maja stala oplate)

    Wyplacasz rownowartosc 1000zl
    ING: 30zl
    Multibank: 10zl

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2003-07-09 14:15:40
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    wrote in message news:beh2sg$2rs0$1@foka.acn.pl...

    [...]
    > Przyklad:
    > wyplacasz rownowartosc 10zl
    > prowizja ING: 0,30zl
    > prowizja Multibanku: 10zl (maja stala oplate)

    Citi: 4 zl (lub nawet 0)
    Millennium: 3,5 zl

    [...]
    > Wyplacasz rownowartosc 1000zl