  • 11. Data: 2003-11-25 15:20:59
    Temat: Re: Przeboje z mbankiem - cd.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003 12:52:24 +0100, "Robert"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >- po założeniu nowego rachunku firmowego - NIP1
    >- zmiana adresu siedziby - w moim przypadku zmienił się również US. Nowy US
    >zarządał już zaktualizowanych umów z bankiem.
    Jeszcze sie z tym nie spotkalem aby chcieli umowe (Szczecin).
    Wpisuje numer konta na druku zgloszenia/aktualizacji i podpisuje sie
    pood tym. koniec.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2003-11-26 07:30:54
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    > Wpisuje numer konta na druku zgloszenia/aktualizacji i podpisuje sie
    > pood tym. koniec.

    Co kraj to obyczaj. Polska składa się z takich małych krain których granice
    wyznaczają obszary Urzędów Skarbowych. W jednym można odpisać, w innym nie.
    W jednym musisz pokazać umowę z bankiem, w innym nie. W US Będzin ksero
    umowy z bankiem jest obowiązkowe.

    Podkreślam że mój przypadek dotyczył zmiany adresu siedziby.

    Ale to już bardziej nadaje się na pl.prawo.podatki :-)

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-26 13:31:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 25 Nov 2003 15:37:12 +0100, w <bpvpht$pjv$1@zeus.polsl.gliwice.pl>,
    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To pytanie wykracza poza zakres dyskusji.

    Raczej nie (od tego zależy moja odpowiedź). Jeśli jest niskie, to może
    faktycznie powinienem doprecyzować :P.

  • 14. Data: 2003-11-26 13:32:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Nov 2003 19:56:58 +0100, w <BBE8130A.A928%wiesio@vbp.pl>, Wieslaw
    Denisiuk <w...@v...pl> napisał(-a):

    > W lipcu zmieniałem adres zamieszkania, więc po prostu zadzwoniłem na mLinię
    > i po 5 minutach sprawę zmiany adresu miałem załawioną. Jak dotąd wszelkie
    > moje kontakty z mBankiem odbywają się bez namniejszych problemów.
    > Trochę się dziwię, że Radek ma takie problemy. Pozatem chyba jest trochę
    > narwany, wnosząc z tonu wypowiedzi, może dlatego ;-)

    Heh, raczej się wkurzam dopiero, gdy bank wyraźnie zalezie mi za skórę. A mBank
    zaczyna mi sprawiać problemy z każda duperelą.

    > Mój kolega z pokoju w pracy, Radek Popławski, taki nie jest :-))

    :]