  • Data: 2004-02-10 18:42:38
    Temat: Re: Prywatna praktyka lekarska a konto bankowe
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c0b611$qjt$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciagle nie mam przed oczyma dokladnej tresci tego przepisu, wiec nie moge
    > sprawdzic czy dla wolnego zawodu wymogi PB sa inne niz dla DG.

    Prosze bardzo:

    Ustawa z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza. (tekst jednolity):
    Art. 50c. Lekarze prowadzący indywidualną praktykę, indywidualną
    specjalistyczną praktykę albo grupową praktykę lekarską nie są
    przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo
    działalności gospodarczej.

    Pozdrawiam,
    Washko