eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProwizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl wymyślił :) › Re: Prowizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl wymyślił :)
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prowizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl
    wymyślił :)
    Date: Thu, 26 Jan 2006 21:30:26 +0100

    > Jest to to samo 3%, tyle, że nazwane rabatem. I zapewne nic więcej
    > zrobić im nie mogę (poza oczywiście zakupami u konkurencji).

    Jakoś przyjęło się, że rabat za płatność gotówką załatwia sprawę. To nie do
    końca tak. Pewnym uproszczeniem jest powiedzenie, że np. VISA nie pozwala,
    aby doliczać prowizję za płatność kartą. Stanowisko jest trochę odmienne.
    Chodzi o to, aby można było towar kupić za tyle samo co za gotówkę. Zatem
    rabat za gotówkę jest niezgodny z tym stanowiskiem.