eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProwizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl wymyślił :) › Re: Prowizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl wymyślił :)
  • Data: 2006-01-29 19:09:47
    Temat: Re: Prowizja przy płatności kartą, czyli jak to sobie pstryk.pl wymyślił :)
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I właśnie o to chodzi! Kto podpisuje umowę z Visa - akceptant? Nie, jest
    > to agent rozliczeniowy. Agent rozliczeniowy zawrze taki zapis w umowie z
    > akceptantem (albo i nie, bo i z tym jest różnie). Zauważ, że rynek kart
    > płatniczych to nie tylko Visa.
    Agent rozliczeniowy podpisuje umowę z VISA i zobowiązuje się do
    przestrzegania regulacji organizacji. Teoretycznie przy skargach klientów na
    brak reakcji agenta na zgłoszenia klientów o punktach, które robią zwyżki na
    karty, VISA może rozwiązać umowę z agentem. A to już by bolało.

    Generalnie mam takie samo zdanie.