  • Data: 2017-11-28 00:05:25
    Temat: Re: Provident w reklamach podaje RRSO 160%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Nov 2017 21:54:36 +0100, z napisał(a):

    > To ja się pytam dlaczego przez ostatnie dwa lata (modne ostatnio słowa)
    > nic z tym złodziejstwem nie zrobiono?

    > PS. Chyba nie muszę dodawać że pytanie też dotyczy tych poprzednich
    > ośmiu lat :-)

    Cos tam sie dzialo
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowa-ustawa-antylic
    hwiarska-skrytykowana-w-konsultacjach-7493333.html
    http://rekinfinansow.pl/ustawa-antylichwiarska/

    > PS. 2.
    > Do RRSO 60% czy 70% to jestem przyzwyczajony i tylko znacząco acz
    > pogardliwie spoglądam na takie oferty.

    Jakby tak wszyscy klienci spogladali pogardliwie.
    A przeciez po to jest RRSO i obowiazek jego podawania ... ludzie nadal
    ciemni, czy ich 160% nie przeraza, czy jak Liwiusz pisze - czasem i
    1000% RRSO jest znosne.

    > Ale RRSO 160% to jest dla mnie nowość. Dlatego zapytałem bo może znowu
    > przegapiłem jakąś nowoczesną formę sprzedaży nowoczesnego produktu ala
    > bankowego ;-)

    Wydaje mi sie, ze widzialem gdzies i tysiac %.

    J.