  • 1. Data: 2014-03-28 18:33:03
    Temat: Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Chcę kupić OverMagiel, ale nie wiem w którym sklepie.
    Biorę pod uwagę:

    http://swiatkierowcy.pl/pl_PL/p/a/1650
    http://www.salurion.pl/product/205001/Komputery/Tabl
    ety/Overmax_Solution_10_II_3G.html
    http://www.komputronik.pl/product/205001/Komputery/T
    ablety/Overmax_Solution_10_II_3G.html
    http://www.faxtel.com.pl/catalog/product/view/id/255
    2

    http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8429074

    http://www.sferis.pl/produkt/103260-overmax-tablet-s
    olution-10-ii-3g-etui.html

    http://www.ceneo.pl/26757026

    -=-

    W Salurionie kupowałem via net -- było OK.

    Proszę o radę. Kupony rabatowe mile widziane.
    (mogę podzielić się zyskiem w razie czego)

    -=-

    Pojmuję, być może źle, że Salurion, Komputronik i Karen to jedna firma.

    -=-

    Nawiązując do grupy o bankach -- tablet mi potrzebny do przelewów komórkowych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-03-28 21:46:48
    Temat: Re: Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Nawiązując do grupy o bankach -- tablet mi potrzebny do przelewów

    Biorąc na logikę - tam gdzie najtaniej. Sporo rzeczy już pokupowałem w
    Komputroniku, i jak na razie nie miałem robionych problemów przy
    zwrotach reklamacyjnych zakupionych urządzeń. Jednak druga spraw3a jest
    taka że zakupy robiłem w normalnym ich sklepie, a nie w internecie.
    Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

    Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?

  • 3. Data: 2014-03-28 23:48:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 21:46:48 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    > zwrotach reklamacyjnych zakupionych urządzeń. Jednak druga spraw3a jest
    > taka że zakupy robiłem w normalnym ich sklepie, a nie w internecie.

    Kupując w sieci masz więcej praw. Chociaż Komputronik cwaniakuje - w mailu
    z potwierdzeniem złożenia zamówienia piszą, że to tylko potwierdzenie
    rezerwacji, a umowa sprzedaży zostanie zawarta dopiero w sklepie (czy jakoś
    tak). Najwyraźniej nikt ich jeszcze nie przeczołgał przez UOKiK :)

    > Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

    Bo to Komputronik. Jadą po bandzie z cenami pod innymi markami.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-03-29 00:37:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5335dfa8$0$2236$6...@n...neostrada.pl

    > Biorąc na logikę - tam gdzie najtaniej.

    http://www.elektronicznyswiat.pl/produkt/92248.html
    z odbiorem w Sferis, ale chyba nie przyjmują tam
    płatności internetowych typu dotpay

    http://www.delkom.pl/produkt/86476-tablet-overmax-so
    lution-10-ii-3g-etui.html
    też z osobistym odbiorem, ale chyba też nie ma opcji typu dotpay

    http://www.alarmycentrum.pl/pl_PL/p/Tablet-Telefon-O
    VERMAX-Solution-10-II-4x1%2C5GHz-Dual-SIM-GPS-BT/142
    4
    z zapłatą za dostawę 777

    ten sklep nie ma negatywnych opinii w Ceneo

    płacenie via dotpay to dla mnie zwrot 5%, czyli
    około 39 pln, więc 2 dychy jestem do przodu

> [...]
    problemów przy zwrotach reklamacyjnych
    > zakupionych urządzeń. Jednak druga spraw3a jest taka że zakupy robiłem w normalnym

    Tak jak ja.

    > Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

    Informacje te czerpałem z netu, a dokładniej -- z grup dyskusyjnych.

    > Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?

    Mogę (wręcz powinienem) przez telefon, ale mogę też przez tablet. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Wkrótce Putina I Łagodnego przyrównają do Ulricha von Jungingena. ;)
    Ciekawe, czy Jaceniuk, wzorem Jagiełły, odpowie: ,,broni ci u nas
    dostatek, ale i to przyjmiemy, co nam oddasz''. ;) Na USA raczej Ukraina liczyć
    nie może -- USA ponoć zadłużone są na 1500% (15 lat) swego PKB i póki co szukają
    dofinansowania ze strony innych państw, obiecując blitzkrieg w Afryce, po której
    nastąpić ma grabież jej bogactw naturalnych... Ale jeśli Putin jest aż tak silny,
    jeśli Topole sięgają aż tak wysoko, jeśli armia NATO jest aż tak zdemoralizowana,
    jeśli w końcu zabraknie rynków zbytu dla grabionych w Afryce bogactw, USA nijak nie
    zdołają wywiązać się ze swych obietnic i (jak ich miasto Detroit) zbankrutują. :)
    Póki co, choć ich rzeczywiste długi ponoć sięgają 15 lat, udają, że to mniej niż
    90% PKB... Jeśli Nato nie zwycięży w Afryce -- kto komu sprzeda bogactwa Afryki?...
    Polska TV (jak zdrajczyni) ukazuje skrajną nędzę w wymarłej Mołdawii, z której
    ludziska uciekają bądź wyjeżdżają do Rosji -- albo umierają, pozostawiając po
    sobie dobytek w postaci niezamieszkałych domów... Napotkani twierdzą, że ich
    politykiem jest Putin... Ponoć gdzie diabeł nie może, tam kobietę wyśle, ale
    tym razem wysłał nie tę co trzeba, bo o imieniu anielskim, przez co przegrał...

    [toż nie napiszę wprost, że Putin odmówił młodszej kobiecie, która chcąc go
    odzyskać, nasłała na niego starszą ,,rywalkę''... zresztą... Putin odprawiając
    tę młodszą, zalecił swej świcie, aby kobietę tę dobrze traktowano w całej Rosji
    i w krajach ,,zaprzyjaźnionych'', do których także zaliczył Estonię, i aby jej
    (tej kobiecie rzekomo ,,odrzuconej'') znaleziono chłopa, dając mu co potrzeba...]

  • 5. Data: 2014-03-29 00:51:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?

    Mogę (wręcz powinienem) przez telefon, ale mogę też przez tablet. ;)
    Pobieranie forsy za pomocą telefonu i płacenie via telefon to w sumie
    3hpln. Łącznie 7hpln w 10 miesięcy, czyli około 95% tabletu.

    700/(777*.95)=94.8316737790422%

    5% inwestuje jedyny SyneCek mej matki 38,85
    ~5% inwestuję ja 38,15
    ~90% inwestują Zieloni 700,00

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2014-03-29 01:26:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 6...@g...co

    > 5% inwestuje jedyny SyneCek mej matki 38,85

    : To chyba tylko za zakupy zrobione do konca lutego.
    : Za marzec wyplat juz nie bedzie prawdopodobnie,
    : a jedynie do konca marca beda naliczane wyplaty
    : za okres wczesniejszy.

    : "31 marca 2014 r. zakończy się program premiujący internetowe

    Więc chyba do 31 marca będą naliczali 5%, nie zaś wypłacali.
    Wypłacają nie ostatniego dnia miesiąca, ale jakoś w połowie
    miesiąca. Mało tego -- jeśli komuś nie wypłacą w marcu z powodu
    jakiejś omyłki (SyneCek słynie z omylności -- sam już kilka razy
    składałem tam reklamację) w marcu, to znaczy, że jej nie wypłacą
    nigdy, bo program skończyli w marcu? ;)

    : zakupy dokonywane kartami debetowymi i kredytowymi
    : oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync" (Cashback).'

    [przecież nie poniosę aż 10% -- to dla mnie zbyt duże obciążenie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-03-29 01:31:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lh5401$an9$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > jakiejś omyłki (SyneCek słynie z omylności -- sam już kilka razy
    > składałem tam reklamację) w marcu, to znaczy, że jej nie wypłacą

    + składałem tam reklamację), to znaczy, że jej nie wypłacą

    > nigdy, bo program skończyli w marcu? ;)

    Natomiast jest jakiś okres rozliczeniowy, który nie pokrywa
    się z rokiem kalendarzowym, przez co bezpieczniej mi przejść
    na SyneCka Matki, dziewica pod tym względem, :) aby nie
    okazało się, że wykorzystałem już roczny limit -- nie
    pamiętam jak duży/mały.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-03-29 11:08:05
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> [...]
    > rezerwacji, a umowa sprzedaży zostanie zawarta dopiero w sklepie (czy jakoś
    > tak). Najwyraźniej nikt ich jeszcze nie przeczołgał przez UOKiK :)

    Noooo bo jak zamawiasz odbior w sklepie to ... tak moze byc.

    Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w
    Sferisie :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-03-29 13:08:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 29 Mar 2014 11:08:05 +0100, mr misio napisał(a):

    > Noooo bo jak zamawiasz odbior w sklepie to ... tak moze byc.

    Jak dla mnie to kreatywna nadinterpretacja, by się wykręcić z tych 10 dni
    na zwrot. Poczekamy, zobaczymy, morele.net za to oberwało.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2014-03-29 13:41:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-29 11:08, mr misio pisze:

    > Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w
    > Sferisie :D

    Raczej w Komputroniku ;-)