    Date: Fri, 28 Mar 2014 21:46:48 +0100
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

    > Chcę kupić OverMagiel, ale nie wiem w którym sklepie.
    > Biorę pod uwagę:
    >
    > http://swiatkierowcy.pl/pl_PL/p/a/1650
    > http://www.salurion.pl/product/205001/Komputery/Tabl
    ety/Overmax_Solution_10_II_3G.html

    2

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8429074
    >

    > http://www.sferis.pl/produkt/103260-overmax-tablet-s
    olution-10-ii-3g-etui.html

    > http://www.ceneo.pl/26757026
    >
    > -=-
    >
    > W Salurionie kupowałem via net -- było OK.
    >
    > Proszę o radę. Kupony rabatowe mile widziane.
    > (mogę podzielić się zyskiem w razie czego)
    >
    > -=-
    >
    > Pojmuję, być może źle, że Salurion, Komputronik i Karen to jedna firma.
    >
    > -=-
    >
    > Nawiązując do grupy o bankach -- tablet mi potrzebny do przelewów
    > komórkowych. ;)

    Biorąc na logikę - tam gdzie najtaniej. Sporo rzeczy już pokupowałem w
    Komputroniku, i jak na razie nie miałem robionych problemów przy
    zwrotach reklamacyjnych zakupionych urządzeń. Jednak druga spraw3a jest
    taka że zakupy robiłem w normalnym ich sklepie, a nie w internecie.
    Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

    Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?