  • Data: 2014-03-29 01:26:35
    Temat: Re: Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" 6...@g...co

    > 5% inwestuje jedyny SyneCek mej matki 38,85

    : To chyba tylko za zakupy zrobione do konca lutego.
    : Za marzec wyplat juz nie bedzie prawdopodobnie,
    : a jedynie do konca marca beda naliczane wyplaty
    : za okres wczesniejszy.

    : "31 marca 2014 r. zakończy się program premiujący internetowe

    Więc chyba do 31 marca będą naliczali 5%, nie zaś wypłacali.
    Wypłacają nie ostatniego dnia miesiąca, ale jakoś w połowie
    miesiąca. Mało tego -- jeśli komuś nie wypłacą w marcu z powodu
    jakiejś omyłki (SyneCek słynie z omylności -- sam już kilka razy
    składałem tam reklamację) w marcu, to znaczy, że jej nie wypłacą
    nigdy, bo program skończyli w marcu? ;)

    : zakupy dokonywane kartami debetowymi i kredytowymi
    : oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync" (Cashback).'

    [przecież nie poniosę aż 10% -- to dla mnie zbyt duże obciążenie]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'