  • 11. Data: 2005-01-13 19:04:36
    Temat: Re: Proszę o radę dot. kredytu/pożyczki na mieszkanie
    Od: "olek" <j...@o...pl>

    > Trzeba tu umotywować posiadanie brakującej części środków własnych.

    Nie rozumiem o co chodzi - czy możesz mi to wyjaśnic?

    Z góry dziękuję - Olek

  • 12. Data: 2005-01-13 20:24:52
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    Użytkownik "olek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem o co chodzi - czy możesz mi to wyjaśnic?
    >
    > Z góry dziękuję - Olek
    No wiesz nie wiem czy moge cos powiedziec, bo juz zostałam "zjechana" za
    opinie.
    Ale mam nadzieje ze przynajmniej Ciebie interesuje rzetelna informacja.
    Sorry za dygresje, ale...

    Otóż jeżeli napiszesz we wniosku w banku że kupujesz mieszkanie za np 80 000
    a masz 5000 wkładu własnego i 35000 chcesz kredytu, to musisz "pokazać" ze
    masz brakujące 40000. Ponieważ wysokość kredytu musi "zamykać" całość
    inwestycji.
    Z tego co piszesz rozumiem ze masz 5000, chcesz 35000 a jaka jest wartość
    kupowanego mieszkania? Ważne jest jaki jest wkład własny Kredytobiorcy i
    wysokość kredytu, ponieważ w zależności od tych dwóch parametrów kształtuje
    się oprocentowanie.

    Jeśli interesują Cię szczegóły to pisz na priv, bo nie chce żeby mnie ktoś
    posądzał o reklame banku.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2005-01-14 11:59:50
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > 000 a masz 5000 wkładu własnego i 35000 chcesz kredytu, to musisz
    > "pokazać" ze masz brakujące 40000. Ponieważ wysokość kredytu musi

    Ok teraz rozumiem . W moim przypadku mieszkanie jest warte 40000, mam 5000 a
    potrzebuję kredytu w wysokości 35000 czyli wszystko się domyka.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-01-15 08:14:16
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Glenn wrote:

    > Przestań wreszcie "reklamować" PKO BP. Albo wprost napisz, że tam
    > pracujesz - będzie uczciwiej.

    a niby z treści nie wynika że Milutka tam pracuje?
    to twoim zdaniem ludzie z branży nie powinni się wypowiadać na temat tylko
    tacy jak ty, excuse le mot, laicy?
    może np. na grupie o telefonach głos powinni zabierać tylko gówniarze
    szukający logo i dzwonków, a pracownicy ptc, ptk i polkomtela powinni
    siedzieć cicho?
    albo na grupie medycyna lekarze nie powinni się odzywać z obawy przed
    posądzeniem o reklamę i oddawać głos Glenowi (wiadomo że każdy Polak zna się
    na medycynie ;-))
    w tym wątku wartość merytoryczna wypowiedzi Milutkiej jest o niebo wyższa
    niż twoje czepianie się, a przecież nikt nie zabrania wzięcia w dyskusji
    głosu przedstawicielom innych banków - niech się pochwalą i przebija ofertę
    Milutkiej. Przynajmniej byłyby jakieś praktyczne konkrety na grupie a nie
    "glenndzenie"

    pozdrawiam
    trainer

  • 15. Data: 2005-01-15 08:24:33
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 18:17:24 +0100,
    osoba podpisana: Milutka <e...@s...neostrada.pl>
    napisała:

    > Ale nie wiem o co ci chodzi. Jakbys czytał uważniej to bys wiedział ze juz
    Glenn to kobieta :-)
    > dawno napisałam ze tam pracuje. I nie reklamuje tego banku tylko udzielam
    > fachowych odpowiedzi. Ale jeśli na te pytania ma odpowiadać elektryk to
    > sorry, wiecej sie nie odzywam.

    Nie przejmuj się. Wrzuć do filtra i już (tak jak ja to robię co jakiś
    czas) . Natomiast musisz mieć świadomość, że Twoje wypowiedzi mogą być
    traktowane z rezerwą - nie jesteś (nie musisz być) "bezstronna".
    No i niestety różni ludzie mają różnie ustawioną "czułość na reklamę"

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis