    From: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Proszę o radę dot. kredytu/pożyczki na mieszkanie
    Date: Thu, 13 Jan 2005 21:24:52 +0100

    Użytkownik "olek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cs6gno$1k7$1@polsl.gliwice.pl...

    > Nie rozumiem o co chodzi - czy możesz mi to wyjaśnic?
    >
    > Z góry dziękuję - Olek
    No wiesz nie wiem czy moge cos powiedziec, bo juz zostałam "zjechana" za
    opinie.
    Ale mam nadzieje ze przynajmniej Ciebie interesuje rzetelna informacja.
    Sorry za dygresje, ale...

    Otóż jeżeli napiszesz we wniosku w banku że kupujesz mieszkanie za np 80 000
    a masz 5000 wkładu własnego i 35000 chcesz kredytu, to musisz "pokazać" ze
    masz brakujące 40000. Ponieważ wysokość kredytu musi "zamykać" całość
    inwestycji.
    Z tego co piszesz rozumiem ze masz 5000, chcesz 35000 a jaka jest wartość
    kupowanego mieszkania? Ważne jest jaki jest wkład własny Kredytobiorcy i
    wysokość kredytu, ponieważ w zależności od tych dwóch parametrów kształtuje
    się oprocentowanie.

    Jeśli interesują Cię szczegóły to pisz na priv, bo nie chce żeby mnie ktoś
    posądzał o reklame banku.

    Pozdrawiam
    Ewa