    From: Laik <n...@a...in.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Proste pytanie: formularz przelewu w mBank
    Date: Sun, 03 Mar 2002 11:49:28 +0100

    Cześć "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>.

    >Jak w mBanku wypełniać formularz przelewu ?

    najwygodniej z klawiatury (MSPANC).

    >Możliwe, że numer rachunku jest nieprzysty ?

    tak

    >Wpisuje się pierwsze dwie cyfry nr konta odbiorcy ?

    jesli jest w tym standardzie (2+6x4 cyfr)
    jesli nie, to tak, jak ci podal odbiorca ale bez 2 cyfr kontrolnych
    przed osmiocyfrowym numerem banku.

    >W formularzu:
    > Rachunek odbiorcy - wpisuję numer (możliwe, że nieparzysty ?

    mozliwe.

    > Tytuł przelewu - dowolna nawza, prawda ?

    zgodna ze stanem faktycznym. moze byc np. nr faktury.
    albo nazwa wierzytelnosci.

    > Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy - chodzi o nazwisko ? czy o bank?

    nie, o odbiorce przelewu!
    bank zostanie rozpoznany automagicznie po numerze rachunku.

    > Adres odbiorcy (ulica) - nie znam tego ! Nigdy nie używałem !
    > zawsze wypełniałem: "Bank PKO BP.....oddział..."
    > Co tu ma być ?!
    > Kod pocztowy, miejscowość odbiorcy - Pojęcia nie mam !!!
    > Jak to wypełniać ?

    wpisujesz dane adresata przelewu - takie, jakimi dysponujesz.
    np.
    Spoldzielnia Ogrodniczo Pszczelarska im. Sierotki Marysi
    Scinawka Srednia.

    >BARDZO PROSZĘ o szybką odpowiedź.
    >I nie śmiać się, proszę ! :-)
    >Perwszy raz tego używam.

    ze mnie tez laik, ale mialem podobne problemy z PKO BP (dziwny numer
    rachunku). a skoro nikt z eksper... znawcow jeszcze nie
    odpowiedzial... ;-))
    Laik