  • Data: 2002-01-29 10:41:36
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:a35sip$p4h$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > :-) No dobra, chyba mnie za to nie zwolnia ;-) pracuje w KB

    Hehe... to byl moj pierwszy typ :). Na temat banku chyba nie bede sie
    wypowiadal, bo korzystajac z jego uslug od kilku lat wiem, ze szanse na to
    ze cos sie zmini sa prawie zerowe. Do roku 2000 bylem zadowolony z jego
    uslug, ale teraz jest coraz gorzej. A moze to tylko moje wymagania sa coraz
    wieksze ;). Albo napisze ;)

    1/ po odbior kart trzeba biegac do banku
    2/ karte dodatkowa [VC] mozna wyrobic dowolnej osobie, ale jak sie chce
    wyrobic to sie zaczynaja schody [np. ta osoba musi przyjechac z drugiego
    konca Polski zeby byc przy skladaniu wniosku]
    3/ koszmarny interfejs uzytkownika przy skladaniu dyspozycji przelewu w
    bankomacie [na potwierdzeniu jest zawsze taki sam komunikat bez wzgledu czy
    wystapil blad czy tez nie, po kilku dniach dowiadujesz sie ze przelew nie
    zostal wykonany]
    4/ wyciagi z ktorych nic nie wynika [prelew miedzyb., polecenie przelewu,
    aut.wpr.notprow.. itd..]
    5/ brak dostepu do regulaminow przez Internet [chyba wszystkie inne banki
    majace swoje www udostepniaja regulaminy - wstyd]
    6/ na kilka wyslanych maili, ani jednej odpowiedzi [nie korzystalem tylko z
    tego do prezesa]
    7/ o czasie jaki uplywa od czasu wprowadzenia nowego produktu do rozpoczecia
    jego sprzedazy [VISA z mikroprocesorem, dostep przez Internet] nie wspomne
    8/ chora TOiP np. tyle samo sie placi za przelew ile za wplate gotowkowa
    9/ oprocentowanie limitu kredytowego na tym samym poziomie jak odsetki
    ustawowe...

    Narazie wystarczy... Hm, napisalem tylko o wadach. No, to dodam co mi sie
    podoba, a raczej podobalo, bo z postow na grupie wynika ze teraz sie to
    zmienilo. Tylko raz musialem do banku zaniesc zaswiadczenie z pracy... przy
    zakladaniu rachunku [teraz to nie do pomyslenia ;)]. Potem wszytkie inne
    rzeczy [karta, limit kredytowy] zalatwialem wylacznie wypelnieniem wniosku.
    Druga zaleta jest bezterminowa umowa do limitu kredytowego.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza