  • Data: 2002-02-02 14:01:45
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Jan 2002 10:57:07 +0100, stean <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A moze by tak bank w ktorym pracujesz zrobil powazne komercyjne
    >badania konsultingowe, ktore kosztuja niemale pieniadze ? Bo sposob,
    >ktory proponujesz traci amatorstwem i nie licuje z powaga instytucji
    >jaka powinien byc bank.

    Ale to najlepszy sposob jesli ktos chche cos na prawde zmienic na
    lepsze a nie tylko dac odpowiednio zarobic "wykwalifikowanym"
    konsultantom.
    Tyle, ze bardzo watpie, zeby dzialania kolegi spotkaly z uznaniem
    szefow :-(((

    >ps. zauwazylem ostatnio, ze chcac zamknac rachunek bankowy lub zmienic
    >teleoperatora, niedysponentki najczesciej udajac zdziwione pytaja sie
    >dlaczego chce od nich odejsc ? A ja na to, ze przechodze do
    >konkurencji i slysze znowu pytanie dlaczego ? Czy takie duze
    >instytucje nie robia badan marketingowych ?

    Te pytania to wlasnie element tych badan :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl