  • 1. Data: 2002-06-06 10:56:01
    Temat: Prośba!!!!!!!!!!
    Od: "Robert" <m...@t...pl>

    Właśnie kończę pisać pracę magisterską i brak mi tylko badań w formie
    ankiety proszę pomóżcie!
    adres www.comnetpolska.com/ankieta3

  • 2. Data: 2002-06-06 10:57:08
    Temat: Re: Prośba!!!!!!!!!!
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Robert" <m...@t...pl> wrote in message
    > Właśnie kończę pisać pracę magisterską i brak mi tylko badań w formie
    > ankiety proszę pomóżcie!
    > adres www.comnetpolska.com/ankieta3

    strona sie nie otwiera (przynajmniej u mnie)

  • 3. Data: 2002-06-06 11:01:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.comnetpolska.com/ankieta/

    ale ten adres dziala ;) tylko nie wiem czy to ta ankieta

  • 4. Data: 2002-06-06 11:03:23
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > strona sie nie otwiera (przynajmniej u mnie)

    U mnie też ...

  • 5. Data: 2002-06-06 11:28:31
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Robert <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adneut$e18$...@s...icm.edu.pl...
    > Właśnie kończę pisać pracę magisterską i brak mi tylko badań w formie
    > ankiety proszę pomóżcie!
    > adres www.comnetpolska.com/ankieta3

    Pomijając błąd w adresie - gdzie Cię uczyli tak pisać ankiety?
    Co to są "wyszukiwarki" w pyt. 8.?
    Co to znaczy "strona startowa w wyszukiwarce" w pyt. 9.?
    Co to znaczy "nawiązuję kontakty" (pyt. 14)?
    Dlaczego w 15. nie ma "poczta"?
    Pytania 6., 8., 13., 15. i 17. powinny mieć albo możliwość
    wielokrotnego wyboru, albo uszeregowania w kolejności
    częstości użycia. Albo przynajmniej explicite napisać
    przy każdym "najczęściej", "głównie"...
    Wypełniłem trochę na czuja... 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 6. Data: 2002-06-06 16:14:26
    Od: "NOA" <m...@p...onet.pl>

    czesc
    u mnie sie otwiera, ale uwazam, ze jest za malo mozliwosci odpowiedzi, a co
    jak ktos jest niezdecydowany?
    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adnfa9$k2h$...@n...tpi.pl...