  • 31. Data: 2005-06-14 21:29:46
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    > instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński

    A my klienci nie jesteśmy sponsorami. Szukamy metody zarobku w tych ciężkch
    czasach i szukamy frajera typu inteligo, mBank, Multibank ( w tym banku 700zł w
    rodzinie zarobiliśmy przez 2 miesiące ), a potem zarabiamy i wypowiadamy umowe i
    jeszcze jesteśmy zadowoleni. I naprawe wisi mi co bank o tym myśli. Bank mnie
    dyma na odsetkach od kart kredytowych, kredytow, to ja dymam ich :) Bank pewnie
    ma czyste intencje i chce dac jak najwiecej zysku klientom..hehehehe.

    Pytanko: ile trzeba położyć na miesiąc do inteligo, aby otrzymać z odsetek 50zł
    ? A na dodatek jak się nie ma tych pieniędzy, aby położyć ?? hyhy

  • 32. Data: 2005-06-14 21:43:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
> [...]
    > Pytanko: ile trzeba położyć na miesiąc do inteligo, aby otrzymać z
    > odsetek 50zł ? A na dodatek jak się nie ma tych pieniędzy, aby

    No wlasnie. I dzieki takiemu zachowaniu traca wszyscy. Kredyty sa drogie -
    bo duza czesc ludzi ich nie oddaje, wiec inni musza pokryc straty.
    Oczywiscie mozna sie spierac, czy w przypadku modelowym banki podzielilyby
    sie oszczednosciami z klientami, ale pewnie. Jak jest okazja to trzeba
    korzystac, bo kto nie skorzysta ten frajer... Jakze to normalne w "tych
    ciezkich czasach". W sumie na biednych nie trafilo.
    To tak samo jak z roznej masci zasilkami itp. Panstwo i tak nas okrada, wiec
    glupi bylby ten, kto nie skorzystalby z jakies furtki.
    Na cale szczescie w innych bankach pracuja lepsi specjalisci i nie daja kasy
    za free tylko zwalniaja z oplat. I to tez nie wszystkich, tylko pod pewnym
    warunkiem...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2005-06-14 21:48:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No wlasnie. I dzieki takiemu zachowaniu traca wszyscy. Kredyty sa
    > drogie - bo duza czesc ludzi ich nie oddaje, wiec inni musza pokryc
    > straty.

    CO mają do tej promocji złe kredyty ?????

> [...]
    > okazja to trzeba korzystac, bo kto nie skorzysta ten frajer... Jakze
    > to normalne w "tych ciezkich czasach". W sumie na biednych nie

    Zwariowałeś - to pewne :-))) Kurka Michał! Bank ogłasza promocję. Klient z
    niej korzysta. A Ty wyjeżdżasz z gadkami umoralniającymi, które nijak się do
    tego mają.

    > To tak samo jak z roznej masci zasilkami itp. Panstwo i tak nas
    > okrada, wiec glupi bylby ten, kto nie skorzystalby z jakies furtki.

    JAKIEJ furtki ??? Czy w Inteligo pracują debile, którzy nie przewidzieli, że
    część osób nie będzie z ich konta korzystało wiecznie??? A nawet gdyby tak
    było (z tymi debilami ;-))) to CO TO OBCHODZI KLIENTA???? Czy ja też mam się
    zacząć czuć winna, że wygrałam laptopa w VW, a teraz po wprowadzeniu opłat
    zamknęłam tam konto? Zadziwiasz mnie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 34. Data: 2005-06-14 21:53:47
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > zacząć czuć winna, że wygrałam laptopa w VW, a teraz po wprowadzeniu opłat
    > zamknęłam tam konto? Zadziwiasz mnie :-)

    Powinnaś oddać laptopa :))

  • 35. Data: 2005-06-14 21:55:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Powinnaś oddać laptopa :))

    Ani myślę ;-))) I jak jeszcze Amra wyprodukuje parę takich postów, to z
    pomocą znajomych "wycwaniakuję" z Inteligo parę pięćdziesiątek, które
    przeznaczymy na jedynie słuszny cel, czyli skrzynkę browca ;-) Howgh!

    przyszłość/ Woody Allen

  • 36. Data: 2005-06-14 21:59:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > Ani myślę ;-)))

    a nie wstyd ci, że tak bank wykorzystałaś?
    :)

  • 37. Data: 2005-06-14 21:59:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a nie wstyd ci, że tak bank wykorzystałaś?
    > :)

    Za grosz wstydu nie mam pod tym względem ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 38. Data: 2005-06-14 22:04:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
> [...]
    > OBCHODZI KLIENTA???? Czy ja też mam się zacząć czuć winna, że
    > wygrałam laptopa w VW, a teraz po wprowadzeniu opłat zamknęłam tam

    Piszesz o dwoch roznych rzeczach.
    Ze ci sie nie spodobalo i zamknelas - twoje swiete prawo.
    Ze zalozylas rachunek, tylko po to zeby w pewien sposob wyludzic z banku
    kase - dla mnie nie jest juz fair.
    Bank ponosi jakies tam koszty. Owszem powiesz - jak glupi jest, to jego
    strata. Tylko, ze tak sie sklada, ze te mechanizmy zabezpieczen trzeba
    stosowac wszedzie - takze tam, gdzie idzie o dobro wspolne, a nie prywatna
    spolke.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 39. Data: 2005-06-14 22:06:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Za grosz wstydu nie mam pod tym względem ;-)

    Prawda.
    Nawet nie wstydzi się ze mnie ubiegła
    i zostałem tylko z komórką ;-)

  • 40. Data: 2005-06-14 22:17:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ze zalozylas rachunek, tylko po to zeby w pewien sposob wyludzic z banku
    > kase - dla mnie nie jest juz fair.

    Amra, wybacz, ale coś Ci się popinkoliło ;-/

> [...]
    > strata. Tylko, ze tak sie sklada, ze te mechanizmy zabezpieczen trzeba
    > stosowac wszedzie - takze tam, gdzie idzie o dobro wspolne, a nie prywatna
    Cholera, zaraz zacznę mieć wyrzuty,
    że korzystałem z ulg i odliczen od podatku,
    a teraz znów wyłudzam od Skarbu Państwa nasze Wspólne pieniądze,
    bo przecież gdybym nie przeszedł na liniowy,
    to Nasz Skarb byłby pełniejszy o kilka tysięcy,
    a ja wredny w ***** mam deficyt budżetowy
    i po chamsku, niespołecznie, a całkiem prywatnie wykorzystuję
    to niedoszłe Dobro Wspólne ...

    Mam się z żalu pochlastać?;-)

    > --
    > Zadbaj o swoje pieniądze!