  • 1. Data: 2005-06-14 10:46:44
    Temat: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "shavie" <s...@i...pl>

    Widziałem taką reklamę na jakimś banerze www.
    Nie wierze, że ktoś za darmo rozdaje pieniądze, więc zapytam tutaj.
    O co chodzi w promocji Inteligo, że gdy założe konto i wpłace 500 zł,
    bank da mi 50 złotych?? Coś zbyt pięknie to brzmi, czyżby te pieniądze
    były potem nie do ruszenia przez jakiś czas?
    Przecież mogę otworzyć konto, poczekać aż będzie na nim 550zł, wypłacić
    je i zamknąć, jaki mieli by wtedy interes?

  • 2. Data: 2005-06-14 10:52:24
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    shavie wrote:
    > Przecież mogę otworzyć konto, poczekać aż będzie na nim 550zł,
    > wypłacić je i zamknąć, jaki mieli by wtedy interes?

    Ze czesc osob jednak zostanie, a liczba cwaniaczkow bedzie jak najmniejsza.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-14 11:03:20
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    W artykule news:d8mcsq$6h1$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz shavie napisał:

    > bank da mi 50 złotych?? Coś zbyt pięknie to brzmi, czyżby te pieniądze
    > były potem nie do ruszenia przez jakiś czas?

    Porównaj sobie czas jaki jest potrzebny by poswięcić na założenie rach. i
    wypowiedzenie umowy.
    Koszty poleconego, koszty ew. rozmów, koszty przelewu do banku, zamrożenia
    pieniędzy na saldo, miesięczna terminowość wypowiedzenia itp.
    Na pierwszy rzut oka się nie opłaca, a dodatkowo w archiwum jest trochę
    postów, typu "nie zamknęli mi konta" i potem trzeba latać i odkręcać. ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-06-14 11:06:41
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Wątek kilka dni temu: http://42.pl/url/cPA

    > O co chodzi w promocji Inteligo, że gdy założe konto i wpłace 500 zł,
    > bank da mi 50 złotych?? Coś zbyt pięknie to brzmi, czyżby te pieniądze
    > były potem nie do ruszenia przez jakiś czas?

    Nic nie blokują.

    > Przecież mogę otworzyć konto, poczekać aż będzie na nim 550zł,
    > wypłacić je i zamknąć, jaki mieli by wtedy interes?

    To proste - potrzebujesz rachunek, Inteligo Ci odopowiada - otwierasz i
    bonusowo dostajesz 50 PLN. Ty się raczej martw o swoje interesy :-)

    Gree

  • 5. Data: 2005-06-14 12:40:40
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Tue, 14 Jun 2005 12:46:44 +0200, "shavie" <s...@i...pl> wrote:

> [...]
    >Przecież mogę otworzyć konto, poczekać aż będzie na nim 550zł, wypłacić
    >je i zamknąć, jaki mieli by wtedy interes?

    Bank pobiera 99 gr za kazdy przelew i 99 gr za karty VE co miesiac, wiec
    przy takich niezbyt konkurencyjnych, w porownaniu z kilkoma innymi tego
    typu bankami warunkach usiluje jakos przyciagnac klientow, a nuz klient
    nie bedzie zamykal konta tylko zacznie je uzywac.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 6. Data: 2005-06-14 12:47:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
> [...]
    > innymi tego typu bankami warunkach usiluje jakos przyciagnac
    > klientow, a nuz klient nie bedzie zamykal konta tylko zacznie je

    Co masz do ich konkurencyjnosci?
    Znaczy chcesz to porownac do VW Banku direct czy innego banku?
    wiesz czasami wygoda korzystania dla niektorych liczy sie wiecej niz 5 zl
    wiecej w kieszeni przez pol roku ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-06-14 14:12:55
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Tue, 14 Jun 2005 14:47:53 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Co masz do ich konkurencyjnosci?
    >Znaczy chcesz to porownac do VW Banku direct czy innego banku?
    >wiesz czasami wygoda korzystania dla niektorych liczy sie wiecej niz 5 zl
    >wiecej w kieszeni przez pol roku ;)

    30 zl to kwota 6 razy wieksza niz 5 zl.
    Jesli to tak malo i nic nie znaczy to skad sie biora te krzyki przy
    wprowadzaniu gdziekolwiek takich oplat?
    Jesli zas chodzi o interfejs to dla mnie mbank ma najwygodniejszy, a nie
    Inteligo. Kazdy sobie wybierze co mu odpowiada. Jesli chodzi o
    konkurencyjnosc finansowa to dla osoby wykonujacej troche przelewow
    sposord 3 wirtualnych bankow najkorzystniejszy bedzie Volkswagen.

  • 8. Data: 2005-06-14 14:30:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    Jesli chodzi o
    > konkurencyjnosc finansowa to dla osoby wykonujacej troche przelewow
    > sposord 3 wirtualnych bankow najkorzystniejszy bedzie Volkswagen.

    No wiesz - za stala i podobna oplate mozna miec dostep do placowek i
    znacznie szersza oferte produktow niz w VW Banku. I co ty na to?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-06-14 15:29:24
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Ze czesc osob jednak zostanie, a liczba cwaniaczkow bedzie jak najmniejsza.
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński

    Jakie cwaniaczki? Wywiązał się z umowy i zamknął konto - poprostu zakończył
    interes, który dał mu zarobek 50zł i dowidzenia. Biznes jest biznes. Ja już tak
    zakładałem konta w mBanku/Multi/inteligo(za 50zł, za prenumeraty
    PcWorld)/Citibank, po czym spelnilem warunek otrzymania nagrody, a po otrzymaniu
    nagrody zamknalem konto i wcale nie czuje sie cwaniaczkiem, bo czemu oni maja
    mnie wycyckac na oplatach, a ja ich nie moge? Nie widze tu zadnego cwaniakowania.

  • 10. Data: 2005-06-14 16:02:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > oplatach, a ja ich nie moge? Nie widze tu zadnego cwaniakowania.

    A ja widze. Wiec roznimy sie w postrzeganiu tych spraw i juz. A jak to
    nazwiesz inaczej? Tworczym zarobieniem paru zlotych? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!