  • 1. Data: 2005-06-14 07:16:15
    Temat: przelew do usa
    Od: " tymono" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam chcial bym przelac kase do usa w westernunion pieniadze sa szybko na
    koncie ale prowizje sa straszne probowalem moneybookers ale bylo strasznie
    duzo z tym problemow cala tranzakcja trwala 16 dni ! Jesli znacie jeszcze
    jakies inne firmy umozliwiajace przelewy to prosze o pomoc moze macie jakies
    inne pomysly na przelanie gotowki ja osobiscie mysalem jeszcze o wlozeniu
    pieniedzy w koperte wyslanie priorytetem ubezpieczonym ale to chyba troszke
    ryzykowne.
    pozdrawiam i licze na wasza pomoc

  • 2. Data: 2005-06-14 13:34:42
    Temat: Re: przelew do usa
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d8m07v$bbe$1@inews.gazeta.pl>, t...@N...gazeta.pl
    says...
> [...]
    > pieniedzy w koperte wyslanie priorytetem ubezpieczonym ale to chyba troszke

    Kazdy bank ..... kwestia tego tylko ile to bedzie kosztowalo. Niestety
    trudno jest to okreslic (nawet przez sam bank) bo zalezy z jakiego banku
    i do jakiego slesz

    AP