  • Data: 2003-08-27 07:23:29
    Temat: Re: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Od: "BANKIER" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zyski tak ale nie mozna oszukiwać klientów, że oprocentowanie w wysokości
    7,50%
    > jest atrakcyjne. Tylko o to mi chodzi. Zauważ, że klient który odkryje prawdę
    > całkowicie się zrazi do tego banku a dokładniej do innych produktów, które
    > obiektywnie rzecz biorąć są naprawdę atrakcyjne. Oczywiście jest to proces
    > długofalowy. Tak więc reasumując twierdzę jeszcze raz, że mbank prowadząc
    taką
    > reklamę liczy na aktualną niewiedzę klientów. Oby się nie przeliczył, czego
    mu
> [...]

    Smutna prawda jest taka,że KAŻDY Bank stosuje taką taktykę, tak samo jak każdy
    sprzedawca każdego produktu (niestety). Nie sposób obrazić się na każdy Bank
    więc każy klient musi niestety sam oceniać atrakcyjność ofert . Będzie to
    żmudny i bolesny proces ale z czasem ludzie zaczną liczyć i pytać ( a zwłaszcza
    powinni nauczyć się pytać (NA PIŚMIE !!) - i wtedy możetego typu reklamy nie
    będą występowały bo po prostu nikt nie będzie się chciał ośmieszać.

    P.S. A tak w ogóle to chyba reklama z założenia nie jest uczciwa - mam takie
    wrażenie. Ja chcąc poderwać młodą laskę nie będę "reklamował"
    swojego "brzuszka" tylko np "wyeksponuję" mercedesa klasy "SL" ( którego
    niestety nie mam ale to tak czysto hipotetycznie):)))

    pozdrawiam