  • 1. Data: 2011-11-03 01:35:51
    Temat: Promocja dbNet przedluzona - kolejna szansa na darmowy modem
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Pojawila sie jedynie nowa klauzula:
    "Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy od zakonczenia
    promocji (czyli do 16 stycznia 2013)
    Uwaga: wczesniejsze zamkniecie rachunku uprawnia Bank do zadania zwrotu
    kosztow nagrody, czyli 125 PLN"
    http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-mo
    dem-darmowe-konto-ii.html

    www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa7
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2011-11-03 05:11:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> writes:

> [...]
    > promocji (czyli do 16 stycznia 2013)
    > Uwaga: wczesniejsze zamkniecie rachunku uprawnia Bank do zadania zwrotu

    A czy ktoś byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w
    nagłówku jest prawdziwy)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2011-11-03 06:08:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ktoś byłby ma może stary regulamin i mógłby podesłać? (Adres w
    > nagłówku jest prawdziwy)

    Nie chciało sie szukać?

    http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf

    A tu nowy regulamin.

    http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET_listopad.pdf

    Różnice w punkcie V - zasady promocji.

  • 4. Data: 2011-11-03 06:14:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

    A powiesz jak znaleźć ze strony banku? Bo w info o starej promocji jest
    już odniesienie do nowego regulaminu.

    KJ

    PS. Po wysłaniu postu też znalazłem w historii przeglądarki.

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 5. Data: 2011-11-03 15:05:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-03 07:14, Kamil Jońca wysłał(a) wiadomość:

    ny_dbNET.pdf

    > A powiesz jak znaleźć ze strony banku? Bo w info o starej promocji jest
    > już odniesienie do nowego regulaminu.

    No to mnie ciekawi według jakiego regulaminu zostanę potraktowany.
    Wniosek wypełniony 24 października i do tej pory 0 kontaktu (oprócz
    maila z potwierdzeniem o wypełnieniu formularza).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2011-11-03 21:23:24
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    > No to mnie ciekawi według jakiego regulaminu zostanę potraktowany. Wniosek
    > wypełniony 24 października i do tej pory 0 kontaktu (oprócz maila z
    > potwierdzeniem o wypełnieniu formularza).

    A to ciekawe bo ja w ciagu 2 dni miałem umowę :)
    Dzwóń do nich co się z tało z twoim wnioskiem.

    (17:30)
    przesyłki.
    informujemy, że wszystkie etapy procesu otwarcia konta dbNET
    zostały zakończone pomyślnie.

    Damian

  • 7. Data: 2011-11-04 02:02:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j8tb57$2r9$1@node2.news.atman.pl>,
    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A co to jest ta nagroda gwarantowana?
    Ten modem?
    I moga go zgodnie z regulaminem przyslac za 12 miesiecy???

    TA

  • 8. Data: 2011-11-04 09:38:52
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-11-04 03:02, T...@s...in.the.world pisze:

    ny_dbNET.pdf

    ny_dbNET_listopad.pdf

    > A co to jest ta nagroda gwarantowana?
    > Ten modem?
    > I moga go zgodnie z regulaminem przyslac za 12 miesiecy???

    Nie wiem, czego oczekujesz zadając pytania, na które regulamin odpowiada
    wprost.

    --
    Jacek Midura

  • 9. Data: 2011-11-04 12:37:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <6...@...krakow.pl>,
    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

    > Nie wiem, czego oczekujesz zadając pytania, na które regulamin odpowiada
    > wprost.

    Oczekuje potwierdzenia, ze ten modem moga mi przyslac za rok (bo moze
    czegos nie rozumiem).
    Czego nie rozumiesz?

    TA

  • 10. Data: 2011-11-04 13:21:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Oczekuje potwierdzenia, ze ten modem moga mi przyslac za rok (bo moze
    > czegos nie rozumiem).
    > Czego nie rozumiesz?

    A, to ze nagroda gwarantowana, to rzeczony modem karta 1GB, faktycznie w
    regulaminie jest.

    TA