  • 1. Data: 2007-12-06 15:37:48
    Temat: Promocja Multibanku - KK Visa Gold Credit bez papierologii - sa haki?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Dzisiaj w skrzynce na listy znalazlem oferte od Multibanku - wydanie
    KK Visa Gold Credit bez zadnej papierologii (zadnego zaswiadczenia o
    dochodach itd).
    Do tego wydanie karty za 0 zl.

    Moze orientuje sie ktoc, czy w tej ofercie sa jakies haki (typu ukryte
    oplaty itd - nie liczac tych 0,25% za ubezpieczenie splaty
    kredytu)? :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-12-06 16:09:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Rafal M wrote:

> [...]
    >
    > Dzisiaj w skrzynce na listy znalazlem oferte od Multibanku - wydanie
    > KK Visa Gold Credit bez zadnej papierologii (zadnego zaswiadczenia o

    Nie wierzę w ten brak papierkologii. Ten bank kocha papiery tak
    patologicznie mocną miłością, że konieczność doniesienia zaświadczenia o
    dochodach na pewno pojawi się na którymś etapie rozpatrywania wniosku.

    No chyba że to jest oferta dedykowana do ciebie, na podstawie twojej
    historii ich innych produktów, to może ... (chociaż i tak jest to mało
    prawdopodobne)

    p. m.

  • 3. Data: 2007-12-06 17:39:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Nie wierzę w ten brak papierkologii. Ten bank kocha papiery tak
    > patologicznie mocną miłością, że konieczność doniesienia zaświadczenia o
    > dochodach na pewno pojawi się na którymś etapie rozpatrywania wniosku.

    No ja na przykład latem załatwiałem kredyt odnawialny i papierków nie
    musiałem przynosić żadnych. Wystarczyła historia konta (a limit mi odnieśli
    prawie 15 razy) i złożony wniosek.

    --
    Wojciech Bancer

  • 4. Data: 2007-12-06 19:10:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafal M napisał(a):
    > Moze orientuje sie ktoc, czy w tej ofercie sa jakies haki (typu ukryte
    > oplaty itd - nie liczac tych 0,25% za ubezpieczenie splaty
    > kredytu)? :)

    Nie ma. Ja mam ich Golda i mam go calkowicie bezplatnie. Do tego
    wprowadzili teraz bardzo fajna promocje zwalniajaca z oplaty rocznej.
    Wystarczy kupic cokolwiek 120 razy w roku i juz. Tak wiec placac za
    jakies bzdury po 10-15 zl wiele razy mamy karte za free.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-12-06 19:11:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):
    > No chyba że to jest oferta dedykowana do ciebie, na podstawie twojej
    > historii ich innych produktów, to może ... (chociaż i tak jest to mało
    > prawdopodobne)

    Ja dostalem u nich Golda bez papierow. Tyle, ze mam u nich konto i
    jestem ich klientem.

    Wszystko ograniczylo sie do wypelnienia wniosku.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-12-06 19:58:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafal M napisał(a):
    > Pewnie ta sama promocja. Jutro chyba papiery wypelnie.

    Chyba inna :) Ja dostalem wiadomosc w serwisie online + od razu
    proponowany limit.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-12-06 20:13:42
    Od: Rafal M <r...@g...com>

  • 8. Data: 2007-12-06 21:49:31
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Nie wierzę w ten brak papierkologii. Ten bank kocha papiery tak
    > patologicznie mocną miłością, że konieczność doniesienia zaświadczenia o
    > dochodach na pewno pojawi się na którymś etapie rozpatrywania wniosku.

    chyba masz rację:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_gold_credit/

    i czwarty punkt od góry:

    "karta już od 3000zł dochodu netto".

    czyli albo zaświadczenie o dochodach trzeba donieść, albo wydają na
    podstawie oświadczenia, w co wątpię.

  • 9. Data: 2007-12-06 21:52:35
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Gru, 20:10, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Wystarczy kupic cokolwiek 120 razy w roku i juz. Tak wiec placac za
    > jakies bzdury po 10-15 zl wiele razy mamy karte za free.

    A gdzie to pisze, szukam na stronie multibanku i nie widze?:) Bo
    placic standardowo za golda te 250 zl rocznie to przesada. Ja nie z
    tych co sie przejmuja kolorami karty ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2007-12-06 23:09:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > rocznej. Wystarczy kupic cokolwiek 120 razy w roku i juz. Tak wiec
    > placac za jakies bzdury po 10-15 zl wiele razy mamy karte za free.

    Co za wygoda.
    --
    Krzysztof Halasa