  • 1. Data: 2003-11-20 20:58:10
    Temat: Promocja DWS w Multi w W-wie
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jeśli kogoś to interesuje, to można zakupić jednostki funduszy bez prowizji.
    Z tego co zrozumiałem, to niestety tylko w Multi w W-wie.

    BTW: Multi w sumie zorganizowało ciekawe spotkanie odnośnie właśnie tychże
    funduszy dla klientów Aquariusa.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-20 21:33:39
    Temat: Re: Promocja DWS w Multi w W-wie
    Od: "sotch" <s...@n...gazeta.pl>

    > BTW: Multi w sumie zorganizowało ciekawe spotkanie odnośnie właśnie tychże
    > funduszy dla klientów Aquariusa.

    A jaka była frekwencja?
    Ja najpierw dostałem snail mail - zaproszenie od Pana Dyrektora, a dzień
    później Pani Doradczyni dzwoniła.
    Niestety, wszystko trochę za późno.
    No ale Salę Zarządu BRE to bym sobie obejrzał ;)
    pzdr,
    s.

  • 3. Data: 2003-11-20 21:44:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > A jaka była frekwencja?

    Niska :( W sumie jakieś 15 osób.

    > Ja najpierw dostałem snail mail - zaproszenie od Pana Dyrektora, a dzień
    > później Pani Doradczyni dzwoniła.

    O. Od Pani Agnieszki, czy od kogo innego? :)

    > Niestety, wszystko trochę za późno.

    No ja akurat z pracy wyszedłem, więc :)

    > No ale Salę Zarządu BRE to bym sobie obejrzał ;)

    Sala jak sala. Za to stojąc przed tym budynkiem w życiu bym nie podejrzewał,
    że w środku on taki długi i wysoki :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-11-20 21:49:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko"
    > Jeśli kogoś to interesuje, to można zakupić jednostki funduszy bez
    prowizji.
    > Z tego co zrozumiałem, to niestety tylko w Multi w W-wie.

    http://co.multibank.pl/techniki_oszczedzania/dni_dws
    /
    w każdym oddziale dwa dni po spotkaniu

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-11-20 21:50:58
    Od: "sotch" <s...@n...gazeta.pl>

    > O. Od Pani Agnieszki, czy od kogo innego? :)
    Tak, Pani Agnieszka dzwoniła :)
    pzdr,
    s.

  • 6. Data: 2003-11-20 21:55:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:

    > http://co.multibank.pl/techniki_oszczedzania/dni_dws
    /
    > w każdym oddziale dwa dni po spotkaniu

    O widzisz. Nie ma to jak poszukać u źrodła :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-11-20 21:55:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Tak, Pani Agnieszka dzwoniła :)

    No wiesz. To trzeba było przyjść :)))

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-11-20 22:00:41
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0t3fbd3587i29fbn3e8%s...@h...hell.pl...

    > Sala jak sala. Za to stojąc przed tym budynkiem w życiu bym nie
    podejrzewał,
    > że w środku on taki długi i wysoki :)

    Znaczenie lepiej oddasz wyrażeniem "długi i cienki".

    mspanc