  • 1. Data: 2002-07-23 19:58:04
    Temat: Prokom zatankował...
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    ISB: PZU przedłuży umowę z Prokomem na kolejne 3 lata
    23.07 13:46, pb.pl
    Zarząd największego ubezpieczyciela Grupy PZU przedłuży umowę z Prokom Software na
    obsługę dwóch systemów informatycznych Insurer i KFX na kolejne 3 lata, podało PZU w
    komunikacie przed konferencją prasową we wtorek.
    "PZU przedłuży umowę z Prokom Software na obsługę dwóch systemów informatycznych KFX
    i Insurer na 3 lata," napisało PZU.
    Wcześniej prasa podawała , że artość tej umowy to 300 mln zł do końca 2005 roku.
    PZU w sierpniu ma podjąć decyzję o budowie zintegrowanego systemu informatycznego.
    Budowa nowego systemu będzie trwać 2-3 lata.

  • 2. Data: 2002-07-23 20:02:49
    Temat: Re: Prokom zatankował...
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> wrote ...
    > Budowa nowego systemu będzie trwać 2-3 lata.

    +5 lat opoznien.

  • 3. Data: 2002-07-23 20:09:10
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Mscislaw wrote:

    > +5 lat opoznien.

    Typical. Po dwóch latach wytworzy się klasyczny SPW.
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-23 21:06:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    A co to ma wspolnego z bankami?

  • 5. Data: 2002-07-23 21:29:37
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    minik wrote:
    > A co to ma wspolnego z bankami?

    To zrób FUT na pl.biznes.ubezpieczenia, której nie ma.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-23 21:54:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To zrób FUT na pl.biznes.ubezpieczenia, której nie ma.

    Nie po to jestem na pl.biznes.BANKI by czytac o ubezpieczeniach.

  • 7. Data: 2002-07-24 10:24:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie po to jestem na pl.biznes.BANKI by czytac o ubezpieczeniach.

    1) Coraz wiecej BANKOW oferuje ubezpieczenia
    2) Za ubezpieczenia mozesz zaplacic karta (przenioslem sie z mieszkaniem od
    zlodzei z PZU do Hestii i zapalciem przez Internet karta - i jeszcze taniej
    wyszlo)
    3) Opoznienia w ZUSie wiaza sie z wiekszym kosztem obslugi dlugu -
    zwiazanego z nieterminowym przekazaniem skladek do OFE. To powoduje, ze
    trzeba wiecej papierow rzadowych emitowac, a to juz w prosty sposob wplywa
    na to, ze banki wola pozyczac panstwu nizli klientom.

    I ta krotka droga udowodnilem, ze ma i to sporo z bankowoscia!!!

  • 8. Data: 2002-07-24 11:34:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > 1) Coraz wiecej BANKOW oferuje ubezpieczenia
    Predzej jako opcja do kont. Jak juz to mozna napisac o oferowanym przez dany
    bank ubezpieczeniu a nie sr** spamu o ubezpieczycielach.

> [...]
    od
    > zlodzei z PZU do Hestii i zapalciem przez Internet karta - i jeszcze
    Nie doczytalem sie niczego na ten temat.

> [...]
    > trzeba wiecej papierow rzadowych emitowac, a to juz w prosty sposob wplywa
    > na to, ze banki wola pozyczac panstwu nizli klientom.
    7 woda po kisielu...

    > I ta krotka droga udowodnilem, ze ma i to sporo z bankowoscia!!!
    To ja za chwile walne reklame swoich stron (na nich tez mozna placic karta a
    moja firma jest ubezpieczona w firmie... i tez bylo placone karta... =))

  • 9. Data: 2002-07-24 11:53:54
    Od: "Rafal Smyka" <r...@i...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > [...]
    > I ta krotka droga udowodnilem, ze ma i to sporo z bankowoscia!!!

    I teraz tylko czekać ogłoszeń: sprzedam ... (zawsze przecież kupujący może
    zapłacić przelewem).
    :p

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 10. Data: 2002-07-24 12:47:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    A tak w ogole to PJO jest dobry tylko w 1 rzeczy: