  • Data: 2007-09-18 22:11:32
    Temat: Re: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robby" <r...@g...pl> wrote in message
    news:fcpfn0$cg3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > potwierdzenia przeczytania wiadomości.
    > Dziś otrzymałem maila z potwierdzeniem, iz moja wiadomość została
    > skasowana bez przeczytania (tu mam dokładny adres mailowy tej 'przemiłej'
    > pracownicy z MultiBanku, która tak skutecznie kasuje maile bez czytania).
    >
    > I teraz się tak zastanawiam:
    >
    > 1. Po co MultiBank ogłasza nabór pracowników skoro potencjalni kandydaci
    > nie budzą ich zainteresowania?
    > 2. Nawet jeśli stanowisko mają już obsadzone to chyba warto by było
    > trzymać CV osób zgłaszających oferty, by w przyszłości z nich skorzystać.

    Hm, a jak dlugo mieliby trzymac? Maja za rok zadzwonic i zapytac czy jestes
    zainteresowany? Jesli aplikujesz na konkretne stanowisko to przy tej ofercie
    jest ona rozpatrywana.

    > 3. No i chyba najważniejsze - GDZIE TU JEST PROFESJONALIZM? Olewanie
    > potencjanych pracowników to chyba nie jest dobry pomysł, bo w ten sposób
    > MultiBank wyrabia sobie opinię
    > niekoniecznie najlepszego pracodawcy.

    Zrob sobie taki test... wyslij do siebie taka sama wiadomosc z zalacznikiem,
    odbierze za pomoca MS Outlooka, przeczytaj w podgladzie i skopiuj zalacznik
    do katalogu na dysku, nastepnie usun wiadomosc. Zaloze sie, ze przyjdzie
    rowniez informacja, ze usunieto bez odczytania.

    MK