  • Data: 2002-10-29 10:31:39
    Temat: Re: Procenty w mBanku?!
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:apkg7m$oj5$1@news.tpi.pl...

    (..)
    > Ale Pan Berdycz nie straci 35 groszy aby odzyskać 2.

    Nie ktorzy nie traca nic bo i tak placa za caly miesiac podpiecia do sieci z
    gory

    > Gdyby sytuacja była codzienna po roku wyszłoby z 7 zł i wtedy może warto
    dzwonić

    Przemnozone przez chyba 300tys klientow daje piekne 2,1mln PLN - na cos
    takiego to juz chyba wrato leciec? Nie?

    Ja nigdy nie odpuszczam nawet 1grosza - w imie zasad! Dzis 1grosz, jutro
    1zloty a pojutrze 1mln zlotych. Nie, dziekuje.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl