    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Procenty w mBanku?!
    Date: 28 Oct 2002 23:28:21 +0100

    > Wiec, skoro nie masz nic do powiedzenia na temat algorytmów naliczani
    > procentów, to nie zasmiecaj grupy!

    Bardzo słuszna uwaga. Odpowiedz Pana "Berdycza" jest typowym zaśmiecaniem
    grupy. Wracając do meritum. Jest jeszcze gorzej niz Pan wyliczył. Zakładając
    dla nich najbardziej korzystny układ tzn. wyszło im 0,015 co zaokrąglili do
    0,02, otrzymujemy oprocentowanie 3,19% w skali dnia. Też jestem niezwykle
    ciekaw dlaczego?. I zupełnie jest nie istotne czy kwota wynosi 2 grosze czy też
    200 zł. Jeżeli pomnożymy te 2 gr. przez liczbę kont i zsumujemy po wszystkich
    dniach w ciągu miesiąca otrzymamy kwotę, którą nawet Pan "Bwrdycz" chyba by nie
    pogardził.