  • 1. Data: 2002-10-30 06:51:21
    Temat: Re: Procent od pieniedzy
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apnp3b$e4t$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Scorpion wrote:

    > Przykladowo mam 500 tysiecy polskich zlotych ( stare piec miliardow ).
    > Wplacam do banku, i dostaje co miesiac procent od tej sumy. Czy to
    > jest mozliwe ?
    Jasne, na tym polega jedna z podstawowych działalności banku.

    > Jesli tak, to jak nazywa sie ta usluga ?
    Lokata rentierska np. Albo lokata 30 dniowa odnawialna.
    Albo eMax w mBanku. Podstawowe konto w Inteligo (bez specjalnej nazwy).

    > Ile procent jest wyplacane od wplaconej sumy ?
    Ok. 1/12 stopy rocznej minus 20% podatku.

  • 2. Data: 2002-10-30 11:59:43
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2002 07:51:21 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ok. 1/12 stopy rocznej minus 20% podatku.

    Raczej minus ok. 20% podatku :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-10-30 12:04:08
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:fcivruo43bafuabbtckism4p7e3gq622av@4ax.com, gornik wrote:

    > Raczej minus ok. 20% podatku :-)

    Zgoda, mistrzu precyzji ;)
    Mysle, ze OP taka ogolna informacja wystarczy.

  • 4. Data: 2002-10-30 12:42:12
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jasne, na tym polega jedna  z podstawowych działalności banku.

    > Lokata rentierska np. Albo lokata 30 dniowa odnawialna.
    > Albo eMax w mBanku. Podstawowe konto w Inteligo (bez specjalnej nazwy).

    jeśli chodzi ci o najwyższe oprocentowanie na rachunku z kapitalizacją to
    sprawdź tutaj: http://www.bankier.pl/fo/konta/

    Chyba Plus Konto VWB to najlepsze wyjście.

  • 5. Data: 2002-10-30 14:27:42
    Od: "TT" <s...@w...pl>

    jak juz jestescie tacy dokladni to
    raczej minus podatek stanowiacy 20% zysku
    bo 20% podatku to 20% od podatku :)
    TT

  • 6. Data: 2002-10-30 20:40:06
    Temat: Książki które zmieniły życie wielu osób...
    Od: "news-tpi" <q...@2...pl>

    Głównym powodem naszych kłopotów finasowych jest to,

    że w szkole nie nabywamy wiedzy o pieniądzach.
    Wynik tego jest taki, że ludzie uczą się pracować za
    pieniądze, ale nigdy nie ucza sie jak to zrobić, aby
    pieniądze pracowały dla nich"
    (Robert Kiyosaki)

    Czego bogaci ojcowie uczą swoje dzieci,
    a o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa?

    http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php?ref=
    qfox

  • 7. Data: 2002-10-30 21:14:29
    Temat: Re: Książki które zmieniły życie wielu osób...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Głównym powodem naszych kłopotów finasowych jest to,

    ze za duzo szumowion na tym swiecie - spadaj spamerze!

  • 8. Data: 2002-10-31 00:19:56
    Od: "szymek" <s...@w...pl>

    "Scorpion" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]

    widze ze kolega z przyszlosci nadaje - moze jakies numerki w totka poda? tez
    bym chcial te 500 000 zainwestowac :)

    pozdr.
    szymek

  • 9. Data: 2002-10-31 04:59:00
    Temat: Procent od pieniedzy
    Od: "Scorpion" <w...@w...pl>

    Witam,

    Przykladowo mam 500 tysiecy polskich zlotych ( stare piec miliardow ).
    Wplacam do banku, i dostaje co miesiac procent od tej sumy. Czy to jest
    mozliwe ? Jesli tak, to jak nazywa sie ta usluga ? Ile procent jest
    wyplacane od wplaconej sumy ? Najwazniejsza sprawa sa wyplaty profitow
    comiesieczne.

    --
    // Pozdrawia serdecznie,
    // Michal Wyka zwany Scorpionem.

  • 10. Data: 2002-10-31 05:38:03
    Od: "Scorpion" <w...@w...pl>

    Scorpion wrote:
> [...]
    > jest mozliwe ? Jesli tak, to jak nazywa sie ta usluga ? Ile procent
    > jest wyplacane od wplaconej sumy ? Najwazniejsza sprawa sa wyplaty

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Kolega pisze z domu. Aby zarobic takie
    pieniadze mysli o wyjezdzie za granice.